Avatar uživatele
Weroniq

jak mám přijmout rozchod beze slova důvodu?

byli jsme s přítelem spolu skoro tři roky, bydlíme docela od sebe, já studuji, on pracuje, vídali jsme se tak každý druhý víkend jsem za ním jezdila a společně jsme tam byli, nakupovali, vařili, celý dům pro sebe.. dneska přijel autem a přivezl mi v taškách oblečení a další věci, které jsem u něj měla a ani po hodině přesvědčování, jsem z něj nedostala důvod, proč se semnou rozchází, protože jsme se nepohádali, nic se nestalo, všechno bylo vpořádku a on že se tak prostě rozhodl.. já to nemůžu prostě unést… ;( vymýšlím tisíc teorií, co se mohlo stát, ale žádná se mi nezdá dost pravděpodobná a nic s tím nezmůžu, odstřihl mě od svého života ze dne na den…
Doplňuji:
vídali jsme se jen každý druhý víkend proto, že pracoval na směny a vždycky jeden víkend měl volný a jeden musel být v práci.. jinak si myslím, že jsme si volali a psali dost často na to, abych věděla, kdyby někoho jiného měl, ledaže by to byla nějaká čerstvá záležitost..
já se s tím prostě nemůžu smířit, přišlo to jako blesk z čistého nebe, myslela jsem si, že náš vztah je celé tři roky fungující, neměli jsme nikdy žádnou velkou hádku a za poslední měsíce ani nepamatuju, že bysme se v něčem neshodli.. nevím, co mu mohlo vadit..
nemůžu jíst, nemůžu spát, ještě ty nepříjemnosti na brigádě (někteří ví).. já to prostě nezvládám ;( všechno mi ho připomíná, každý dárek, každá věc, užírám se tím, jestli strhal ze zdi naše společné fotky a dal všechny dárky ode mě do koše.. nikdy bych tohle od něj nečekala..

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 7Pro koho je otázka zajímavá? manon, iceT, suaeda, briketka10, pizlicka, david22, Monča.R.E.T. před 4300 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Ačkoliv se zdá, že ke slovům venkovana není co dodat, cítím, že tobě to nestačí a nějak se s tím stále nedokážeš smířit.