Avatar uživatele
Jitra

Pod nátlakem jsem podepsala dohodu o rozvázání pracovního poměru.

Ředitel mi řekl,pokud toto nepodepíši,měl to již připravené ve svém počítači, že okamžitě dostávám §53.S brekem jsem podepsala.Co teď s tím?Pracovní poměr mi končí 31.10.Ředitel mi řekl,že chce,abych celé dva měsíce marodila.Jsem tedy na nemocenské,ale příjdu o velkou část mzdy.Chtěla bych se na ty dva měsíce vrátit do práce, ale… Pracuji jako účetní,v mé kanceláři je již nová pracovnice-kamarádka ředitele,já tam mám veškeré osobní věci.Co se stane,když si dnes ukončím nemocenskou,v pon­dělí příjdu normálně do své kanceláře.Co mi můžou udělat?Můžou mě přeřadit na práci uklízečky,či ošetřovatelky,nebo do kuchyně atd.?Mám nárok zůstal v účtárně?Podo­týkám, že výpovědi předcházela klasická šikana ze strany ředitele,chtěl mě dostat pryč bez odstupného.Když jsem byla nucena podepsat výpověď jím sepsanou,jako že jsem jí podávala já,byla jsem na nemocenské po operaci,nechal si pro mě poslat služ.vůz.Náš zřizovatel je Magistrát.Děkuji za odpověď.
Doplňuji:
Včera jsem byla za zřizovatelem-což je magistrát,ten mi odpověděl,že je to tvrzení proti tvrzení a abych si rozmyslela co a jak komu řeknu a napíšu.Že se může stát, že pan ředitel má dlouhé prsty /je to velký člen ODS/ a třeba také nenaleznu novou práci.Můžu vás ujistit,že v našem právním státě nemáte vůbec šanci se dovolat spravedlnosti­.Ano,je to má chyba,že jsem pod tlakem,když mě urážel a hrozil §53 podepsala dohodu.Nikdy jsem tento paragraf nedostala a netušila jsem,že pokud jsem nemocná,či pokud jsem nikdy nebyla kázeňsky napomínána,tak nemohu tento paragraf dostat.Když jsem řekla,že si to musím rozmyslet,řekl,že pokud překročím práh jeho ředitelny, tak mi to okamžitě píše-tu výpověd §53.Když jsem vylezla z ředitelny,ko­legyně plakaly se mnou,ovšem všichni se bojí svědčit,jinak taky poletí.Je tohle normální?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: Jitra