Avatar uživatele
Stovi

Přestup na jinou SŠ

Zdravím, mám problém, chtěl bych se zeptat, momentálně studuju obor Elektrotechnika a jsem v prváku. Tohle (špatný) rozhodnutí jsem učinil za účelem že sem si říkal že se mi jednou bude líp shánět práce. Jde o to že mě obor vůbec nebaví, k elektronice nemám téměř žádný vztah, k počítačům minimální. Teď teda k otázce..chtěl bych přestoupit na obor Dřevostavby a dřevěné konstrukce, počítám že mě rozdílový zkoušky neminou, ale jde mi o to, když bych je náhodou neudělal, mám ještě možnost zůstat na předchozí škole, nebo je už odchod vyřízenej a musel bych opakovat prvák v nový škole? Dík

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4442 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Sůwa

Zeptej se v nové škole, jestli je nějaká naděje na přijetí. Pokud mají plný stav, tak tě stejně vzít nemůžou, ale po prvním ročníku nejspíš pár lidí vypadne. V současné škole zatím nic neříkej, nech si zadní vrátka otevřená. Nepromarni ale zbytečně čas a uč se všechno, co v oboru elektrotechnika zvládneš, to se hodí vždycky. Dneska i truhlář musí zvládat IT, protože jsou nové stroje řízené počítačem.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Michal Kole

To záleží jak se domluví ředitelé škol. Třeba v češtině a v matematice a v angličtině se bere ± to samé, horší jsou odborné předměty.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Vzdělání a práce