Avatar uživatele
Anonymka15+

Mám přestoupit na jinou školu?

Dobrý den, chodím na jedno ostravské jazykové gymnázium, kde studuji v prvním ročníku. Na této škole se mi spousta věcí nelíbí a nevím, jestli bych neměla přestoupit. Jako hodně pozitivní vnímám to, že jsem si tam našla několik dobrých kamarádů, ale co se týče kvality výuky, nejsem spokojená. Učitelka matematiky vůbec neučí. Řekne nám, ať si sami vyplníme nějakou kapitolu v pracovním sešitě a s ní si jen řekneme výsledky. Jakmile chce od ní někdo poradit, pošle ho pro radu za jiným spolužákem, kterému jde matematika. Fyzikář místo učení vypráví vtipy a přestože je to fajn člověk, myslím, že by se občas mohl věnovat i výuce. Chemikářka nás nechává opisovat zápisy z prezentace, nic nám nevysvětlí a hned nás volá k tabuli. Přestože je gympl zaměřený na jazyky a máme 6 hodin AJ týdně, nenaučila jsem se nic nového. Učitelka zabíjí hodiny tím, že se nás ptá, jak jsme se měli o víkendu a e-twinningu se věnujeme více než zlepšování angličtiny, což mě mrzí, protože studiu jazyků se věnuji ráda. Nevím, jestli si přestupem pomůžu a taky se mi nechce začínat od začátku, ale od gymnázia jsem čekala víc. Nevím, jestli je to jinde lepší, proto budu vděčná za jakékoliv rady.

Zajímavá 0 před 2532 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Kepler

Jestli je pro tebe prioritou angličtina a máš pocit, že jinde to bude lepší, tak tu náhradu zkus, za to nic nedáš. A jestli je pro tebe důležitá i matematika, fyzika a chemie, máš o důvod víc. Osobně si myslím, že přírodovědné předměty, aspoň co se týká uplatnění, jsou důležitější. K čemu ti bude angličtina? Jen jako vhodné doplnění odborných znalostí. A tu se můžeš učit i mimo gymnázium.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Na každé škole bude něco, co ti nebude vyhovovat,
na každé škole pracují učitelé různých úrovní.

Přestoupíš-li na jinou školu, získáš možná něco v matematice,