Avatar uživatele
Secanda

Status studenta

Dobry den, chtela bych se zeptat, kdyz ted studuju vysku a vim ze propadnu ze uz ted jsem neudelala zapocty tak mam status studenta do 7 mesice…Podala jsme si prihlasku znova na stejnou skou.Ve skole mi rekli ze status studenta budu mit do 7 mesice a pak me jako ze z te skoly vyhodi..ale kdyz budu mit podanou novou prihlasku budu mit stale status studenta i o prazdninach?A ne­bo musim na pracak?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5077 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
kropitko

No jestli jsem to dobře pochopila,pokud budete mít potvrzení,že Vás od září přijmou,tak nemusíte.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
vagra

Na níže uvedené stránce je o tom diskuse-odpověď tam určitě najdeš-nebo pak prostudovat vysokoškolský zá­kon.

http://www.pri­jimacky-nsz.cz/index.php?ac­tion=vthread&fo­rum=18&topic=201

Zdroj: http://www.pri­jimacky-nsz.cz/index.php?ac­tion=vthread&fo­rum=18&topic=201

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
1popelka1

Vlastní zkušenost – pokud tě přijmou zpět, na pracák o prázdninách nemusíš. Já třeba věděla až ke konci září, zda přijata jsem nebo ne, tak jsem musela přes prázdniny na pracák a nebo si platit zdravotní pojištění sama (VZP-1080,–). Pokud se rozhodneš pro placení pojištění, tak v případě, že tě na školu přijmou, dodáš pojišťovně potrvzení o studiu a oni ti peníze vrátí. Pokud se rozhodneš pro pracák – řekni jim v jaké si situaci, nastává to samé – předáš jim pak potvrzení o studiu a stornuji tě na pracáku a nikde v záznamech nebude, že jsi na pracáku byla.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
standa

Pokud si po NEDODĚLÁNÍ jedné vysoké školy podáte přihlášku na jinou vysokou školu, tak budete mít v období MEZI těmito dvěma vysokými školami status ´studenta´, ale nejdéle 3 měsíce.

Neznámým datum (pro mě) je datum ukončení…, což lze odvodit dle ustanovení § 56 zákona o vysokých školách.