Avatar uživatele
Cosmmo

Poradíte, jak mám říct rodičům, že jsem dostal napomenutí třídního učitele? Více v doplnění otázky.

Napomenutí třídního učitele

V pondělí dostanu napomenutí třídního učitele za to že jsem psal jinou skupinu při písemce v matice i po tom že mi učitelka 2× řekla že mám psát jinou skupinu. Nevím jak to říct Rodičům

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 1826 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
aliendrone

Mám VELMI BOHATOU praxi v tom, jak „oznámit průšvih rodičům“. Jisté je jedno, nějaké „důsledky“ to bude mít, jaké to budou v podstatě nijak neovlivníš, ať budeš koumat jak chceš, takže jediná rada zní – udělej/oznam to RYCHLE! Čím dřív to bude venku, tím dřív to budeš mít za sebou. Oddalováním si to jen zbytečně prodlužuješ. Tím, že proces urychlíš můžeš jen ZÍSKAT, takže jdi na to! Možná budeš překvapen, že to nebude tak strašné.

Venkoncem třídní napomenutí není zase tak veliká katastrofa, zvláště z tebou popisovaného důvodu. Touhle dobou (2 měsíce před koncem školního roku) jsem zpravidla byl už oceněn ředitelskou důtkou. :D

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Mc Merkurion

… normálně, takovejch ještě bude …

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Rokio

Říct jí to hned jako správný chlap a přijmout případný trest. Hlavní je, že to není nic horšího a příště si dej pozor. Rozhodně tě to nijak neomezí v dospělém životě a tvému šéfovi to bude jedno.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
klumprt

Řekni jim pravdu a bez trapných výmluv. Rodiče by měli ocenit tvé přímé jednání. A tu patálii s napomenutím ti odpustí ještě ten den.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jirka F

Jak píše aliendrone.I já bych mohl vyprávět napomenutí hoď za hlavu to je jen napomenutí pro to se svět nezboří.Horší je důtka ředitele a další UPOZORNĚNÍ. Rodičům předej papír a oni už ti řeknou co a jak dál.....

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Napomenutí třídního učitele nebude „za to, že jsi při písemce z matematiky