Nedávno jsem viděl rozhovor na DVTV (internetová televize), kdy moderátor Martin Veselovský vedl rozhovor s jedním manažerem společnosti Alza. Během celého rozhovoru se moderátor věnoval řízení auta a samozřejmě pokládal hostovi otázky. Tento koncept přijaly i Seznam Zprávy. Nezřídka kdy se tento typ vedení rozhovorů objevuje i v TV.
Zdá se vám to jako praktický koncept? Je v tom hlavní role reklama té značky? Nebo v čem je to tak zajímavé? Děkuji.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 878 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Otázka ještě nemá žádnou odpověď.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 8110 | |
led | 4027 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3401 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2760 | |
zjentek | 2664 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2011 | |
aliendrone | 1903 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |