Avatar uživatele
Registrovaný

očkování proti tetanu

Chtěl jsem se zeptat,už týden mám napuchle místo očkovaání proti tetanu(na ramenu),je to jen vedlejší účinek nebo je to něco vážnějšího?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Očkování proti tetanu zpravidla nemívá vedlejší účinky. V místě vpichu se v některých případech může objevit zarudnutí, otok, bolest, celková reakce na očkování proti tetanu se může projevit teplotou, únavou, bolestivostí svalů. Akutní alergické reakce jsou vzácné

Zdroj: http://www.heo.cz/l/218-ockova ni-proti-tetanu-preockovani-ve dlejsi-nezadouci-ucinky-a-reak ce.html

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Já jsem ji dostal před měsícem do zadku, pak mě to pár dní bolelo a cca po týdnu se mi tam udělala hluboko pod kůží taková bulka o velikosti cca 1,5 cm. Na tlak to místo už ale bolestivé nebylo a pár dní zpátky to zmizelo úplně.

Myslím si, že takovéto projevy jsou standardní, ale jestli chceš mít jistotu, samozřejmě návštěvou svého lékaře nic nezkazíš.


Avatar uživatele
Pokročilý

Mě rameno po tetanovce asi 3 týdny dost bolelo. Bylo mi řečeno, že jsou to normální projevy. Pokud to nezmizí do měsíce po očkování, navštivte lékaře.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1918
Zlatý mosoj 1567
Zlatý marci1 1428
Zlatý annas 1157
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 847
Zlatý briketka10 789
Zlatý quentos 758
Zlatý Kepler 634
Zlatý iceT 579

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.