Avatar uživatele
iceT

Kdo bude muset zaplatit případnou pokutu?

Brigádně pracuji jako prodavačka v second-handu.
Na dveřích je zřetelně viditelné upozornění, že vstup je možný pouze s rouškou či respirátorem, jako ostatně téměř do všech budov a uzavřených prostor, a 99 % zákazníků to dodržuje, ovšem najdou se tací, co si roušku nenasadí ani když je slušně požádám. Přitom tu roušku má takový zákazník na tváři tak půl hodiny, já to musím mít nasazené celý den, pokud se v prodejně nejsem sama.
Vím, že na jiné prodejně v jiném městě kontrola byla a prodavačce byla udělena pokuta 10 000, protože dvěma ženám dovolila si roušky nenasadit, že to není nutné a následně se tyto zákaznice legitimovaly jako kontrola z hygieny.
Nemám nejmenší chuť připadnou pokutu platit, když budu mít štěstí a ta kontrola opravdu přijde. Taky nelze lidi bez roušky odhánět vidlemi.
Domnívám se, že pokutu by měl platit ten, kdo roušku nenosí nebo ji nosit nechce, třeba by si to pro příště rozmyslel.
Děkuji za případné konstruktivní odpovědi.
Prý mám v tomto případě volat Policii, ale ti než přijedou, tak si lidi nakoupí a odejdou, a myslím, že mají lepší věci na práci, než kontrolovat nošení roušek.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 879 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Ametyst

Je to hnusné, když se zodpovědnost za hloupá plošná nařízení navalí shora až na toho nejmenšího člověka, který má jenom provádět neproveditelné. Nejspíš bych si natáčela video, že jsem je upozornila, abych byla krytá, když je jasné, že jiné dospělé nelze do ničeho nutit. Přeju hodně štěstí.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kepler

Pokutu by opravdu měla platit prodavačka. Možná by ani nemusela, kdyby prokázala, že se zákazníky pokusila vykázat. Pokud si dobře pamatuju, pokuta
10 000,– platila v první vlně i pro ty, kdo roušku nenosili. Jak je to dnes nevím.

Upravil/a: Kepler

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
aliendrone

No JISTĚŽE TY! :(