Avatar uživatele
hady17

Jaké auto byste mi doporučili?

Jsem začátečník,nově řidičák a tak jsem se chtela zeptat jaké auto by jste mi doporučili. Přemýšlela jsem na Volkswagnem Golf,nebo klasická octavia,nebo i peugeot 206/207,ale stále se rozhoduji,popřípadě jaký nejvšší výkon by to auto mělo mít,jaký výkon je pro začátečníka nejvhodnější,nemám v plánu se hned zabít,děkuju :D

Zajímavá 0 před 2067 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Výkon nerozhoduje o zabití či přežití. Ze začátku nespěchat, soustředit se na jízdu a mít stále na zřeteli, že se stále učím. Potom bude vše OK. Auto se vybírá spíše podle toho kam, kudy a jak moc budu jezdit, popřípadě co budu převážet. Pro nováčka je ideální nové auto, nechat ho pojistit, ať případné kolize hradí pojišťovna

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kepler

Než získáš zkušenosti ze silničního provozu, stačí kdejaká rezavá vrána. Aspoň nepřijdeš o moc peněz. Až budeš mít několikaletou zkušenost a přestaneš být veřejná hrozba, kup si klidně Lambo.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Edison

Rezerva výkonu nikdy není na škodu. Využijete například pro bezpečnější předjíždění, které tak může trvat kratší dobu. Samozřejmě, že to chce taky mozeg. Jinak z těch menší aut je to asi vcelku fuk, do čeho sednete. Důležitější je dobrý technický stav.
Jo… a myslet i za ostatní! Já jezdím tak, že předpúokládám, že ostatní jsou úplní tupci, chtěj mě dokonce zabít… a tak jsem skoro na vše připraven. A připraveným, jak známo, přeje štěstí.

Upravil/a: Edison

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mzm

Jestli je v dosahu, tak sdílené (carsharing). Bývají nové a pojištěné. Dobře pojištěné.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
dubraro

Záleží taky na tom, co potřebuješ vozit. Já proti škodovkám a obecně koncernovým autům nic nemám, takže třeba Fabii. Octavia a Golf jsou technicky téměř totožné, jen jiný tvar zadní části.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Muffz