Avatar uživatele
Curiosity

Co chlapovi na svačinu? Pracuje jako řidič. Nemá možnost ohřevu. Nestaví, nestaví, vůbec nikde nestaví! 😛

Pořád dělám jen rohlíky se salámem, sýrem, zeleninou atd., ale už mi to příjde nudné. Nemáte nějaké další tipy, co bych mohla dělat, co se nemusí ohřívat?? Čím barvitější, tím lepší. Samozřejmě přibaluju čokoládky, oplatky, jablíčko atd. atd. 🙂 Ale ten hlavní chod potřebuji více obměňovat. DĚKUJI ZA KAŽDÝ TIP!! 🙂

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, kapka, tom004, fcoop, MA-SU-KA před 4517 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanulka11

Proč rohlíky??? Dej chleba, druhý den celozrnné pečivo ,housky , bagetu prostě to střídej ,věř,že mu to přijde víc k chuti ..... vajíčkový salát,různé pomazánky těch je nepřeberně,

to je jako ten vtip jak si chlap připravoval sám svačiny a stále chleba se sádlem …a vždy když rozbaloval …tak chlapi koukali a on říkal ,copak budu mít dneska asi dobrého…
a když chlapi viděli, že má stále to samé ,říkali prosím, tě kdo ti dělá svačiny ......no já sám…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
kapka

Zkuste si najít na netu recepty na studenou kuchyni. Třeba tady http://www.la­buznik.com/rec_cat­s.php?ParentID=39

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
tom004

Kuřecí,stokrát jinak.Nemusí to být jenom řízek,ale třeba roláda.plněné taštičky,pečené stehno nebo horní špalíčky.Dá se jíst studené,nebo,když má šanci,zastaví na benzině,hodí do temelína(mikro­vlnky),a je to.Těch možností je mnoho,a ne jenom z kuřecího.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Deli

Tousty. My je vozíme na dovolené, jsou výborné i studené.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
štamgast

Zkus nějaký salát (ale nevím, jestli vydrží, kdyžtak ho dej do chladící tašky), něco sladkého (krupici (dá se jíst za studena-z vlastní zkušenosti (ztuhne jako puding), jogurt, puding atd. Pokud to jí.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele