Avatar uživatele
Pokročilý

Antibiotika a bolest žaludku

Může mě po antibiotikách na angínu bolet žaludek? Zatím je beru 2. den.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Může, antibiotika mají nežádoucí účinky, ale pokud je třeba je nasadit a to při angíně je nutné, nezbývá než to "vydržet". Antibiotika ničí nejen ty "zlé" bakterie, ale i ty "dobré". Jako prevence se doporučuje užívat probiotika.

http://www.stefajir.cz/…

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Jez probiotika buďto z lékárny nebo bílý jogurt Activii a pod.


Avatar uživatele
Stříbrný

Během užívání ATB se raději NEKONZUMUJÍ mléčné výrobky, protože snižují jejich účinnost!
Po dobrání ATB, dejte střeva dohromady probiotiky (kysaná smetana, kvalitní bílý jogurt - raději ne Activii, potravinový doplněk z lékárny).
Zajděte/zavolejte lékaři nebo po dobrání (pokud to zvládnete) informujte o potížích, může vyměnit/napsat jiná ATB, která budete lépe snášet.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1778
Zlatý mosoj 1529
Zlatý marci1 1378
Zlatý annas 1078
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 847
Zlatý briketka10 761
Zlatý quentos 744
Zlatý iceT 577
Zlatý zjentek 511

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.