Avatar uživatele
Bronzový

Zatáčivost automobilu při vyšších/nižších otáčkách motoru

Dobrý den, například v počítačové hře zatáčí automobil více zprudka, lépe při vyšších otáčkách motoru. (tedy například jedu na maximum na rychlsotní stupeň 4. 4 tis. otáček z 7 tisíc možných, pokud podřadím na 3. rychl. stupeň a 6.5 tis. otáček z 7 tis. tak v té PC hře zatáčí lépe. Je tou tak i v běžném životě? Pokud ano tak proč? děkuji

Odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

Otáčky motoru nemají nic společného se zatáčením. ,,Ostrost" zatočení závisí na rychlosti a pohybu volantem. Pokud by jsi při velké rychlosti trhl volantem, jdeš buď na bok/střechu nebo do smyku. Jednoduše to poznáš kdy už točíš volantem moc, že se mu moc nechce (resp. kolům se nechce do rejdu díky odstředivé síle), jde z tuha.


Avatar uživatele
Zlatý

Špatně se asi vyjadřuješ ale je to tak. Automobil s předním náhonem je schopen rychleji a razatněji projet otáčku na vyšší kroutící moment, tedy s podřazenou rychlostí! Přední náhon je schopný vytáhnout automobil ze zatáčky v druhé fázi zatáčky i v to případě kdy by automobil s nižšími otáčkami vyletěl ze zatáčky.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý Drap 742
Stříbrný cukrar 689
Zlatý mosoj 678
Zlatý gecco 478
Bronzový kapitán 297
Zlatý Kepler 296
Stříbrný honza19hk 286
Zlatý Lamalam 259
Zlatý venkovan 246
Zlatý Hlada 232

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.