Avatar uživatele
quentos

„Transakce byla uložena pro překročení denního limitu“

Toto mi vyskočilo po pokusu o odeslání platby přes InternetBanking. Rozumím, co tím chtěl básník říci, jde mi ale o to, co tedy zítra? Mám příkaz zadat znovu, jako bych ho nezadával, nebo se dá (uložený) někde najít? Jde mi o to, aby platba zbytečně neodešla dvakrát.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? annas, terry, anonym před 5008 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Bumbes

Pokud neudělali nějaké změny, tak je třeba zítra příkaz opakovat. O neuskutečněné dnešní transakci by se měl vytvořit automatický záznam (zpráva), který bude ve standardním výpisu.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ReHu

To by ti měli říct v bance. Myslím, že záleží na konkrétní bance a na jejich organizaci zadávání příkazů.
Nebo zítra zkontolovat odchozí platby a podle toho platbu zadat či nezadat znovu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Bumbes

S tímto problémem mám zkušenosti s BÚ v České spořitelně. Občas se mi také (ne)zadařilo.

před 5008 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
quentos

díky. Já jsem u KB, ale asi jsem si to udělal sám, mám tam limit 2000.-/den a asi se mi ho podařilo překročit

před 5008 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek