Avatar uživatele
Rainy

SMS – Problem operator

Ahoj, kdyz chci poslat SMS napr. do TV nebo si na emailu aktivovat neomezenou schranku prijde hned na to SMS:Vazeny zakazniku, je nam lito, ale dana sluzba neni pro vas momentalne dostupna. SMS vam nebyla uctovana. Vice na internetovych strankach vaseho operatora.
Na strankach Vodafone nic nepisi, prosim o radu co s tim? Dekuju
Doplňuji:
Platí to i v samoobsluze OneNet? :)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: Rainy

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? ivzez před 3719 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
beer

Odpoveď byla označena jako užitečná

U Vodafone se tato služba jmenuje „Limit pro Platby třetím stranám“ a lze ho nastavit v samoobsluze (vypnout/zapnout, včetně nastavení limitu Kč), nebo požádat operátora.
Služba je bezplatná. Zkušenost
Doplňuji:
V samoobsluze to najdeš po přihlášení v
Služby-Blokování a zabezpečení-"Blokování plateb třetím stranám – Premium SMS a zde už jen klik na Vypnout. Toť vše. Pokud to snad nenajdeš, zavolej *77 a řekni, že chceš vypnout Blokování plateb třetím stranám – Premium SMS..
P.S.: stačilo otázku doplnit a nemuselas mně psát ))

Upravil/a: beer

2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?www, Odpovědi.cz Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Další možnost je, že jste ze stejného čísla
už navyšovala kapacitu jiné schránky.

Např. Seznam povoloval navýšení 3 schránek z jednoho čísla
(nevím, jestli se to nezměnilo).
Pokud někdo chtěl navýšit obsah další schránky,
musel SMSku poslat z jiného čísla.
Doplňuji:
Pokud Vás však odkazují na web operátora,
je i podle mne pravděpodobnější blokace prémiových SMS
nebo nedostatečný limit pro platby třetím stranám.

Upravil/a: ivzez

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Zřejmě máš zakázané ´premiové SMS´…
Pokud je SIMka tvoje, běž do Vodafone Samoobsluhy, Blokování a zabezpečení – a kukni se.
Pokud není tvoje, požádej o to majitele.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rainy

beer: Prosím, napište mi trošku podrobněji jak si to mám aktivovat, na Vodafone jsem si to už našla ale nemůžu najít jak si to povolit. Díky

před 3719 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
beer

Nepoužívám OneNET, chodím do samoobsluhy https://samoob­sluha.vodafone­.cz, Přihlášení Můj Vodafone a tam se přihlašuji svým telefonním číslem + heslo

před 3719 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Rainy

Právě když jsme se tam registrovala tak mi to napsalo že se nelze přihlásit s OneNet číslem do tohoto tak že musím do Samoobsluhy OneNet

před 3719 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek