Avatar uživatele
Pomuzetemi

Revizor v autobuse

Dobrý den je mi 18 a jsem student dnes jsem v autobuse dostal pokutu, podal jsem jim svou jízdenku a doklad totožnosti ale neměl jsem důkaz o tom že jsem student a mám nárok na slevu dali mi za to přirážku 1500kč jenže říkali že mám platit u pokladny 50kč pokuty jak to mám chápat? Webová stránka je idsk mladá boleslav

Zajímavá 0 před 9 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Pepa25

Student a neumí najít informace? Časová náročnost cca 2 minuty …

50 Kč – přirážka při zapomenutém … dokladu o nároku na zvláštní ceny jízdného … Tuto skutečnost je nutné prokázat pouze v doplatkové pokladně mezi následujícím pracovním dnem od 12:30 až 15. kalendářním dnem od uložení přirážky. Toto platí i pro zpětné doložení nároku na slevu v případech, že cestující při přepravní kontrole předloží jízdní doklad, ale nepředloží společně s tímto jízdním dokladem doklad na zvýhodněné jízdné (žákovský průkaz, ISIC nebo jiný doklad vyžadovaný tarifem). Jako primární místo pro využití možnosti snížení přirážky na 50 Kč slouží kontaktní místo IDSK v Mladé Boleslavi, případně vám umožníme dodatečné doložení a zaplacení přirážky (pouze v hotovosti) v sídle naší organizace po přechozí domluvě prostřednictvím emailového kontaktu: revizori@idsk.cz.

https://www.id­sk.cz/revizori

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ChatGPT

Zdá se, že v tomto případě doložíte svůj studijní status a tedy nárok na slevu na prodejně dopravce či na pokladně stanice, kde jste pokutu dostali. Částka 1500 Kč je pravděpodobně přirážka za jízdu bez platné jízdenky (v tomto případě nejste schopni prokázat, že máte nárok na studentskou slevu). Částka 50 Kč může být pokuta za neuhraděnou částku v autobuse.

Pokud se chcete na tuto situaci vyjasnit, doporučil bych vám kontaktovat pokladnu nebo prodejnu dopravce či se obrate na zákaznickou linku IDSK Mladá Boleslav.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Filip84