Avatar uživatele
Pajus89

Proč jsou v Česku učitelé tak neoblíbení??

Bez učitelů by se přeci každý musel učit sám a to by asi těžko dosáhl vyšší úrovně vzdělání, než teď. Navíc je to pracovní místo, u kterého se vyžaduje vysoká škola, tak se nemůžeme divit, že jsou řádně ohodnocení. Co si o nich myslíte vy??
Doplňuji:
Měl jsem spíš na mysli oblíbenost mezi lidma, jako povolání. Každý si myslí, že učitel pracuje šest hodin denně a má pořád prázdniny. Přitom to není tak jednoduché

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? dudu, anonym, Markéta S. před 4654 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
quentos

sám jsem učitel a nemohu si stěžovat, že bych byl neoblíben, naopak. Takže jsem přesvědčen, že si to každý učitel dělá sám – svým stylem výuky, stylem výkladu, vnějším působením… možná spousta učitelů své vzdělání a schopnosti dává příliš najevo, chová se ke studentům příliš nadutě, jako k „těm hloupým, kteří mají poslouchat, aby se něco dozvěděli“. Lépe s nimi jednat jako rovný s rovným, jsme všichni jen lidi…

Naopak si vzpomínám na jednoho učitele ještě na ZŠ, který byl tak oblíben, že celá třída před hodinou jednohlasně skandovala jeho jméno. Tuto oblínebost si opět samozřejmě vydobyl sám pomocí výše uvedeného. Jaké si to uděláte, takové to máte…
Doplňuji:
tak to nevím, ale koneckonců, ať si lidi říkají, co chtějí. Zapomínají při tom na to, že kvůli těm prázdninám bývají učitelé taky ale navzdory náročnosti své práce mizerně placeni.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
annas

Jeden důvod – je to jedna z profesí, u níž došlo k údajnému zvýšení základního platu, ale veřejnost neví, že se zrušily jiné proměnlivé složky, takže přírůstek není takový, jak se uvádí na veřejnosti.