Avatar uživatele
Rokio

Nevíte, kam se poslali peníze z mého spořícího účtu?

Chtěl jsem si koupit jeden dluhopis, a tak jsem poslal peníze ze svého spořícího účtu na účet, o kterém mi řekla investiční specialistka, abych je tam poslal, se kterou jsem uzavíral smlouvu.

co se stalo:

  • peníze mi byly ze spořícího účtu odečteny
  • o několik dní později mi investiční specialistka, se kterou jsem sjednával nákup dluhopisu řekla, že smlouva byla zrušena, protože peníze na daný účet nebyly poslány

fakta:

  • Peníze byly poslány na správný účet (poznámka: Účet v elektronickém bankovnictví se shoduje s účtem ve smlouvě – Myslím účet, na který měli být poslány peníze). Moje matka to potvrdila.
  • Peníze jsem poslal hned ten den (asi o hodinu později od sepsání smlouvy).
  • Dluhopis jsem koupil od nejstabilnější a nejstarší banky ČR.

A ještě bych chtěl dodat, že moje mamka si myslí, že jsem v tomhle žádnou chybu neudělal.

Kde se podle vás stala chyba? Pokud jsem ji přece jenom udělal, tak kde?

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? JájsemRaibek před 2701 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Asi poruším pravidla tohoto serveru a odpovím ti.
Peníze jsou v prdeli.
Ne vážně. Ještě jednou kontaktuj to babu a řekni ji, ukaž, že jsi peníze odeslal. Pak kontaktuj tu společnost.
Mimochodem, napsal jsi správně i variabilní symbol?
No a pokud vše selže a peníze jsou fuč, tak jedině všechny doklady a policii.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Mc Merkurion

… no, je tolik možností, co mne napadaj, ale jen jedno rozumný řešení: dojít či zavolat do své banky a tam se zeptat …

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

Proč to neověříš u té „specialistky“? Jak mi to můžeme vědět? Nedostals nějaké info ve smyslu, že peníze můžeš poslat až po té, co smlouva bude zaregistrována u té banky?

Řeš u té specialistky, pokud Ti dala chybné číslo účtu tak ať ten problém vyřeší. Pokud na té straně je vše OK, reklamuj u své banky, že peníze nedorazily.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Peníze se poslalY, nebo mělY poslat…

Jestli jsi číslo účtu příjemce kontroloval (byl správně i kód banky?)
s maminkou, odeslal jsi je pravděpodobně na správný účet.
Potom se musíš ptát své banky, kam přesně peníze poslala.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Michálek1245

Tady bych řekl taky, že už jsi vlastně bez těch peněz. A nehledím na to, že jsi se ptal před více než pěti lety. Dnes je správa dluhopisů fajn věc jen v případě, že seš v tom skutečně vyznáš ty. Žádný prostředník se v tomhle zase tak moc nevyplatí, protože na to jsou většinou nabalené různé pochybné existence, které z tebe akorát stáhnou kůži.

Nový příspěvek