Avatar uživatele
JurkoVZ

Mám pocit, že jsem promarnil život. Jak z toho ven?

Příští rok mi bude 23 let, mám pocit že sem celý život promarnil, jde s tím ještě něco dělat?
--

Mám pocit že sem promarnil život. Jak z toho ven?

Upravil/a: annas

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zjentek před 1440 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

To není lehká otázka. Promarnil život ve 22 letech? To mi přijde nelogické. Nejsem odborník a možná by nebylo od věci si s někým takovým promluvit (pokud to takto pociťuješ).

Jsi ve věku, kde můžeš hledat nové výzvy, zaměř se na své zájmy, prohlubuj je. Najdi si zajímavé projekty, kde se můžeš angažovat. :) Ale to je na hlubší komunikaci, budu držet palce.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Edison

To máš ještě asitak 60 až 70 let před sebou… Prožil jsi zdaleka nepatrnou část aktivního života. To se nedá promarnit.

Bilancuješ příliš brzo. Moudrý bilancuje až u brány se sv. Petrem.

Upravil/a: Edison

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
elkon

Tak se nelituj a začni něco dělat. Holky, sport, zábava, výlety, kamarádi, kultura. Nebo si najdi tu pravou a založ rodinu. Děti tě pak z těch hloupostí vyvedou. V tvém věku už jsem měl roční dceru.

Upravil/a: elkon

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marci1

Máš na mysli jistě dosavadní život. Cca tři čtvrtiny života tě teprve čeká, tak začni něco dělat, abys pocit „promarněnosti“ už nepociťoval. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
df

Asi s tím už nic neuděláš. Je mi líto. Nic si z toho nedělej, není to katastrofa.

Upravil/a: df

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zjentek