Avatar uživatele
JurkoVZ

Mám pocit, že jsem promarnil život. Jak z toho ven?

Příští rok mi bude 23 let, mám pocit že sem celý život promarnil, jde s tím ještě něco dělat?
--

Mám pocit že sem promarnil život. Jak z toho ven?

Upravil/a: annas

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zjentek před 1440 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

To není lehká otázka. Promarnil život ve 22 letech? To mi přijde nelogické. Nejsem odborník a možná by nebylo od věci si s někým takovým promluvit (pokud to takto pociťuješ).

Jsi ve věku, kde můžeš hledat nové výzvy, zaměř se na své zájmy, prohlubuj je. Najdi si zajímavé projekty, kde se můžeš angažovat. :) Ale to je na hlubší komunikaci, budu držet palce.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Edison

To máš ještě asitak 60 až 70 let před sebou… Prožil jsi zdaleka nepatrnou část aktivního života. To se nedá promarnit.

Bilancuješ příliš brzo. Moudrý bilancuje až u brány se sv. Petrem.

Upravil/a: Edison

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
elkon

Tak se nelituj a začni něco dělat. Holky, sport, zábava, výlety, kamarádi, kultura. Nebo si najdi tu pravou a založ rodinu. Děti tě pak z těch hloupostí vyvedou. V tvém věku už jsem měl roční dceru.

Upravil/a: elkon

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marci1

Máš na mysli jistě dosavadní život. Cca tři čtvrtiny života tě teprve čeká, tak začni něco dělat, abys pocit „promarněnosti“ už nepociťoval. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
df

Asi s tím už nic neuděláš. Je mi líto. Nic si z toho nedělej, není to katastrofa.

Upravil/a: df

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zjentek

No já bych se tím zase tolik netrápil, být konkrétně tebou. Žil jsem po dlouhá léta dobrovolně izolován jako odříkavý poustevník a po návratu z izolace zřetelně cítím, proč by stejným pocitem, který u sebe momentálně vnímáš, vlastně měli trpět téměř všichni zde ve společnosti. Ve skutečnosti jsi však jeden z mála, který to tak cítí. Ti ostatní to necítí, čili svůj skutečný stav vlastně nevnímají. Tím pádem máš teď navrch a můžeš toho využít, když budeš chtít. Zjevně ti klobáska, pívo a TV ovladač nestačí, soudě dle otázky. (;

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Ještě máš spoustu času. Vše přehodnoť a začni znovu a lépe.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
aliendrone

No tak to jsi ÚPLNĚ v čudu! Nezbývá než po hlavě skočit do cesty rychlému šnekovi. Kdyby se ti v hlavě nerozsvítilo hned napoprvé, lze proceduru OPAKOVAT! ;) :D :D

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jiří Bohumil

Ve Tvých letech jej máš ještě celý před sebou, tak jak „celý“ ve třiadvaceti. Kdybych to takhle cítil já, (navíc + 50), tož to už by bylo horší.
Zaplať pánbůh, tento problém nemám.:-)
Jinak viz citáty Jana Wericha k tomuto tématu.

  • Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.
  • Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl.
  • Život vždycky stál, stojí a bude stát za to, aby ho člověk dožil. Ono se s ním popravdě ani nic víc dělat nedá.
  • Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.
  • Neříkej že nemůžeš, když nechceš. Protože přijdou velmi brzy dnové, kdy to bude daleko horší: budeš pro změnu chtít a pak už nebudeš moci.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kelt

Jistě, můžeš to porovnávat podle třeba svých spolužáků, kamarádů, přátel a podobně. Ale nezapomeň, že jsi jako cestovatel, který šel a dívá se na krajinu, kterou prošel. Určitě máš nějaké výsledky. Třeba jsi někde byl, něco jsi dokázal, máš nějaké vzdělání, kamarády, sportovní nebo milostné zkušenosti a pod. Pokud jsi neležel celou tu dobu, jak Honza na peci, tak něco si dosáhl. Je možné, že někdo, koho jsi znal dříve, je nyní slavný sportovec, herec, zpěvák a pod. Ale konec těmto úvahám. Neber svůj stav jako konec cesty, ale naopak začátek. Máš zkušenosti a teď si můžeš vybrat, kam půjdeš a co budeš dělat. Udělej si plán,čeho chceš dosáhnout a kdy. Většinu života máš ještě před sebou, pokud nejsi Jiří Wolker.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek