Avatar uživatele
jirka F

Která byla vaše první práce, když jste vyšli ze školy?

Tak moje první práce byla v zahradnické školce. Tam jsem byl asi 3 měsíce. Protože jsem měl pracovní smlouvu na dobu určitou (tři měsíce).

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? GM, orwell, Ametyst před 346 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
GM

Nastoupila jsem jako sekretářka a vydržela 5 let do nástupu na mateřskou.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Emefej

V chemičce.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
quentos

Lektor angličtiny v jazykovce. Částečně to dělám dodnes.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

Podnik si samozřejmě pamatuji, ale první práci ne. Tak dobrou paměť nemám, abych si to pamatoval přes padesát let.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Dělal jsem mechanika a energetika v jedné firmě.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
paul1

První práce? Byly prázdniny a nastoupil jsem na brigádu do závodu na zpracování zeleniny v Holešovicích. Šlapali jsme zelí v obrovských sudech, zaváželi s rudlem pásy na třídění zeleniny atd.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Ametyst

V laboratoři.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
orwell

Opravy radiokomunikačních zařízení.
Konkrétně sdělovací přijímače Tesla Lambda 4 a Lambda 5.
Pro zasmání zdejším „fajnšmekrům“:
http://www.ra­diosvet.wz.cz/lam­bda/lambda.html

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Rocker

Obráběč kovů v ČKD.Dělal jsem to jen asi rok a půl,potom jsem šel na rok na vojnu a už jsem se k tomu nevrátil.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kalim_YT