Avatar uživatele
Registrovaný

Když mi z nového kartáčku krvácí zuby, mám právo na reklamaci/výměnu/vrácení peněz?

Díky...

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele

Mno - zuby ti asi nekrvácí...
;-)
Právo na reklamaci bys měl pouze za předpokladu, že by zubní kartáček měl ve skutečnosti jiné vlastnosti, než výrobce/prodejce deklaroval a nebo byl nikoli tvou vinou poškozen.
Pokud sis koupil zubní kartáček nevhodný, prodejce za to nemůže.
Pokud máš dásně nemocné, prodejce za to nemůže.
___
Raději navštiv zubaře (abys věděl, proč dásně krvácí) a vhodný kartáček si od něj nech doporučit.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Ne, nemáš. Koupil sis asi tvrdý kartáček. Kup si "měkký" nejlépe Curaprox ( v lékárně ).


Avatar uživatele
Stříbrný

Ano, pravo na reklamaci mas, ale reklamace bude pravdepodobne zamitnuta. Proc? Viz odpovedi mowly a marci.


Avatar uživatele
Bronzový

Ne, čistit,čistit a čistit, několikrát denně a pak se vám podaří dostat vaše dásně do potřebné zdravé "formy". Chyba je u vás nikoliv v kartáčku.


Avatar uživatele
Pokročilý

Bohužel to ukazuje spíš na začínající paradontózu než na vadný kartáček :-( Takže pro příště kartáček soft/měkký, pak taky mezizubní kartáček a tak na 14 dní vyměnit zubní pastu za Curasept gel... A k tomu zubaři zajdi.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1918
Zlatý mosoj 1567
Zlatý marci1 1428
Zlatý annas 1158
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 847
Zlatý briketka10 789
Zlatý quentos 758
Zlatý Kepler 634
Zlatý iceT 579

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.