Avatar uživatele
anonym

Jste pro předčasné volby?Koho by jste dnes volili? P.S. Já KSČM!!!

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Hlasujte v anketě
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? hanny 2, arygnoc před 4760 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
arygnoc

KSČM

Není koho volit.
Jsem pro vládu odborníků.
Volbama dávame příliš velkou moc do rukou diletantů (politiků).

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Terryle

TOP 09

Zelený, ale nejsou v nabídce. Takže volba č. 2 – topka.
Hele, a vy sí fakt myslíte, že by komáři nedělali to samý? :o/ všichni plichtěj, ženou se za mocí a prachama, jak můžou… jenže komáři ještě neměli možnost to ukázat. (A upřímně teda doufám, že ji ani mít nebudou. I když… možná by pak spoustě jejich momentálních podporovatelů spadly optimistický brejle. Ale stejně radši ne.)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Jikra

TOP 09

Není moc na výběr.
Ale určitě vím že bych nevolil komunisty.
Žil jsem skoro 42 let v jejich péči a zažil ten jejich blahobyt na vlastní kůži a bohatě mi to stačí.
Děkuji nechci.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
SajmonModer

KSČM

Já taky! ,–) Dělám si srandu!!! Maximálně sám sebe. Koho chcete z těch tunelářů volit, a hlavně za co!?!? Za to jejich chrápání ve sněmovně?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
dědapetr

ČSSD

Ještě nejsem rozhodnut na 100%

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
filva

ODS

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
tom004

VV

Měnit to nebudu.Jenom se mi ptvrdilo,že píchnout do „vosího hnízda“,je o život. A naše je opravdu obrovské.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
franku

ODS

Nejspíš ODS,ale vím určitě,že KSČM to nebude.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
hanny 2

VV

Věřím jim.Ostatní už za ty roky „předvedli co umí“ a hlavně to jsou pořád ti samí,jen přebíhají z jedné strany do druhé,podle toho,jak se jim to zrovna hodí!VV jsou součást koalice a musí se většinou podřizovat.Nechala bych je vládnout,ať se ukážou!