Avatar uživatele
anonym

Jestliže pandemie skončí, co bude pak? Bude svět stejný jako v roce 2019?

Změní se, či zůstane stejný? Máte nějaké představy?

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, paul1 před 1087 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ten který je

Covidu se jen tak nezbavíme.Nejsem žádný odborník,ale myslím si,že problémem jsou mutace,které jsou o krok napřed.Nějaké vakcíny ztrácí potom smysl.
Prostor dostanou velké nadnárodní společnosti a vývoj bude mířit ke čtvrté průmyslové revoluci.O původu viru nechci spekulovat.Je mnoho variant a možná vše skončí jen otazníkem,podobně jako kauza JFK.Staré zašlo a novému žijeme.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kepler

Já myslím, že se vše poměrně rychle vrátí do starých kolejí a lidé časem na pandemii zapomenou, tak jako všichni rádi zapomínáme na nepříjemné věci.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
annas

Dvakrát nelze vstoupit do téže řeky. Řeka je stejná, ale voda plyne, takže je jiná. Tedy do stejné řeky vstoupíme, ale i nevstoupíme.

Stejně je to se světem. ? Už jen tím, že pantha rei, i svět se se mění, stejně jako lidé v něm. Lidé jsou relativně stejní jako osoby, ale nejsou stejní třeba svými názory, změnil se jejich zdravotní stav, zestárli, změnili svůj pohled na situaci, na ostatní lidi, atd.

Bude změna znamenat, že přijde něco lepšího, nebo horšího? Každá změna neznamená tedy cestu vpřed. Třeba pochybuji o tom, že se změní chování lidí. jejich morálka…

„Významné změny nejsou vždy snadno proveditelné, protože každé stádo má svoji černou ovci, vlka v rouše beránčím, ale i šťastné ovce…“ — Lenka Žáčková

Zdroj: https://citaty­.net/citaty-o-zmene/?page=3

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pepa25

Úplně stejný samozřejmě nebude, stav se vrátí k normálu s tím, že některé věci se změní, např.:

  • státy budou víc dbát, aby měly stategické zásoby a klíčové podniky pod kontrolou (například SSHR bude mít v zásobě respirátory)