Avatar uživatele
Dan007

První auto pořídit na pronájem, nebo koupit na leasing? Nechci starou ojetinu.

Ahoj lidi. Chtěl bych si zde od vás nechat poradit. Jsem student. Před týdnem mi magistrát vystavil řidičák a nyní sháním auto. Jen mi jasné, že jsem normální případ jako každý jiný. Potřeboval bych ale poradit, jakou variantu zvolit při pořizování prvního vozu. Záměrně říkám vozu. Je mi sice 18, ale rozhodně nejsem jako většina mladých kluků kteří si chtějí koupit jakékoliv auto, jen aby okamžitě mohli jezdit. Já si potrpím na bezpečnosti a komfortu ve voze. Jaký typ vozu chci, nevím zda je tu dobré rozvádět. Chtěl bych od vás jen poradit jakou formou vůz pořídit. Nyní se rozhoduji mezi půjčování auta buď z autopůjčovny nebo přímo od nějaké značky například škoda. Dám příklad sedm tisíc měsíčně plus palivo nebo koupení auta na leasing. Z různých stran slyším názory, že půjčování auta je lepší a je možné mít každý rok úplně nové auto. Nevýhoda: že nikdy nebude moje. Dále ke svému rozhodování překládám fakt, že auto je spotřební zboží a většinou je nutné ho po 5 až 10 letech vyměnit. Líbí se mi myšlenka mít každý rok úplně nové auto, ale nevím jestli je to půjčování tedy pronájem a měsíční placení výhodné. Dopředu říkám že nejsem automechanik, tudíž varianta koupit si horší auto a opravit si ho nepřipadá v úvahu. Moc děkuji za vaše rady a budu rád když mi ulehčíte rozhodování. Celou situaci chci mít vyřešenou do měsíce.

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 1388 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
elkon

Pro toho, kdo má ještě „mokrý inkoust“ na řidičáku, jednoznačně nějaké ojeté auto. Každé ojeté auto není špatné. Stačí si vzít sebou někoho, kdo tomu rozumí. Až se naučíš jezdit, tak si časem můžeš koupit auto nové. Sebevědomí ti sice nechybí, ale na obouchání starší auto postačuje. Půjčování je nesmysl, cpeš tam peníze a tvoje to není.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ElonMusk

A tohle nám jezdí na silnicích;)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
cukrar

Já bych se určitě nespoléhal, co mi sdělí internet, ale jak plnoletý student vzal kalkulačku a počítal.
Oslovíte půjčovny, oslovíte lízinkovky a porovnáváte co jste si vyplnil do tabulky.
Páč Vám vyjde jiná hodnota, jak jinému z Horní Dolní.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mc Merkurion

… každej, kdo trochu umí počítat a není státní firma si spočítá, že leading je výhodnější … už jen z důvodu , že po určité době vlastním auto, nikde není zaručeno, že na pravidelnej pronájem budu mít stabilní příjem, stačí si jen vzpomenout, co se nedávno dělo …

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Arne1

Ono taky záleží na tom, jak často budeš auto potřebovat a jestli najdeš půjčovnu co ti Teslu půjčí. Nebo co ti půjčí jiné dostatečně reprezentativní auto – o kvalitu ti vůbec nejde, ta nová jsou totiž mnohem méně kvalitnější než slušné ojetiny.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hlada

Když budeš hodný a budeš se dobře učit, tak ti možná rodiče zaplatí na pár dní půjčení lepšího vozu. Jestli si potrpíš na bezpečnost, požádej je o zaplacení kurzu bezpečné jízdy. Pořádají se na autodromech, např. v Sosnové.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek