Avatar uživatele
Zuzik605

Jak zabránit sankčnímu vyřazení z úp

Zdravím, chtěla jsem se zeptal je li možné podat sama žádost o ukončení vedení uchazeče o zaměstnání v případě že je se mnou zahájeno správní řízení pro udajné nedodržení termínu schůzky na úp? 3 dny po tom co jsem se nedostavila na schůzku jsem se telefonicky omluvila,do týdne jsem odevzdala potvrzení lékaře.Paní na úřad práce jsem volala ale ta záznam o telefonátu neměla jelikož jsem nechávala vzkaz jen na vrátnici protože paní z přepážky byla na obědě a telefon vyzváněl do prázdna. Jde mi o to že pokud mě vyřadí sankčně budu vyřazena na 6 měsíců a zastaví se mi soc.dávky ,jsem samoživitelka dvou dětí a tohle by nás zrujnovalo.Ptám se tedy,je možné ukončit na vlastní žádost evidenci,než se rozhodne v správném řízení jestli vrátný vyřídil či nevyřídil vzkaz? Je to nutné pomozte mi prosím běží mi dnes třetí den lhůty na odvolání takže mi zbývají už jen 2 dny :(

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4214 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym