Avatar uživatele
Patuna07

Jak se stát delegátkou?

Momentálně studuji na gymnáziu, učím se angličtinu, němčinu, ruštinu a španělštinu. Jsem introvert, ale nemám problém otevřeně komunikovat s cizími lidmi. Po škole bych chtěla zkusit dělat delegátku, přijde mi to jako fajn způsob jak se trochu rozkoukat po světě a zjistit, co vlastně chci dělat dál. Nemám ale v plánu dělat to celý život, v budoucnu bych se chtěla věnovat úplně jinému oboru. Je nutné mít pro tuto pozici vystudovaný cestovní ruch, nebo mi stačí pouze průvodcovská zkouška? Dá se na ni naučit i doma? Do jaké míry bych měla reálie destinací znát já, a jak mě o nich proškolí samotná CK?

Zajímavá 0 před 1665 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Edison

Jestli studuješ gymnázium, měla bys spíš uvažovat o dalším studiu. Tohle se dělá jako brigáda na léto.

Upravil/a: Edison

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kelt

Uvědom si, že tam musíš v té zemi působit jako suverén. Znát zemi, nebo aspoň danou oblast, znát dobře jazyk a mít určité organizační schopnosti. Možná taky se dělají nějaké zkoušky. Dá se to domluvit možná na sezonu Vyber si jazyk, který nejlépe ovládáš a začni se informovat už teď.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
nyjono

A jakou delegátkou bys chtěla být? Čeho? Nějaké cestovní kanceláře? Bylo by dobře dotaz trochu specifikovat.
Zeptej se v některé cestovní kanceláři, jaké mají podmínky.

Upravil/a: nyjono

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek