Avatar uživatele
vrbenska

Jak dlouho účinkují antibiotika po jejich dobrání?

Dobrý den , chtěla bych se zeptat jak dlouhý mají antibiotika účinek po dobrání poslední tablety , jedná se o dalacin antibiotika na dutinu ustní ,jde mi o to,že vždy po takovéto léčbě antibiotiky máme s manželem problémy v sexu co se týče pálení,svědění a povlak na manželově penisu,nechceme nic zase uspěchat ani zase né čekat měsíc,tuším že jde o nějaké obnovení mikroflory děkuji za rozumnou odpověď :-))

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? anonym před 2691 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Nejen účinek atb může narušit rovnováhu mikroorganizmů . Ve vašem případě se jedná pravděpodobně o úpravu prostředí v prostředí pochvy (vagíny). V odkazu se dozvíte o dalších negativních vlivech jako např. sluneční záření ap. Kromě tohoto doporučeného prostředku Vám v lékarně poradí i jiné postupy (výplachy atd.)
http://ellentampony.cz/…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
cochee

Antibiotika potřebují na zabití patogenních mikroorganismů určitou dobu a celou tu dobu se musí udržovat jejich hladina. Proto se berou v poměrně přesných intervalech a proto se má dobrat celé balení, i když třeba subjektivně už potíže ustoupily. Po jejich dobrání koncentrace klesne poměrně rychle, v řádu několika hodin, ovšem obnovení přirozené mikroflóry nějakou dobu potřebuje, odhaduji pár dní. Existují přípravky pro dámy, upravující prostředí v pochvě - třeba Gynocaps, což jsou laktobacily.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marci1

Antibiotika účinkují 12 hodin po jejich dobrání.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Vembl

Já bych doporučil spolu s antibiotiky užívat laktobacily a další přípravky na obnovu střevní mikroflóry.To by mohlo pomoci. Tělo se musí s užíváním antibiotik vyrovnat, takže je potřeba určitý čas čekat než se obnoví obranné složky organismu a pálení a svědění zmizí. Do 14 dnů by se to podle mě mělo upravit, pokud se tak nestane, tak bych to prokonzultoval s lékařem.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym Nahlásit

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Zdraví