Avatar uživatele
Zlatý

Jak chápete módu vysokých aut?

SUV, cross over, jak chcete. V terénu bezmocná, často ani 4x4. Na silnici trapná, žravá a citlivá na boční vítr. Mají tak vysokou přední kapotu, že řidič nevědomky srazí dítě. Navíc podle většiny dotázaných z okolí jsou vysloveně nehezká. Celé století se auta vyvíjela směrem k eleganci a teď tenhle děs?

https://pixabay.com/…

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

... no, nejde vo módu, ale vono se z toho líp vylejzá ...

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

S módou to nemá co dělat. To jestli nehezké, nebo trapné je subjektivní názor. Já mám MPV, což je podobné.Mě se třeba líbí a také v něm jezdím. Je to pohodlné a z mnoha důvodů praktické. A se spotřebou nemám problém, je běžná, jako v jiném voze. Ani s těžištěm to není tak zlé. Záleží na konstruktérovi, jak se s tím vypořádá. Já už bych se ke klasickému provedení auta nevrátil. A řekne to každý, kdo v něm jezdí. Kritika někoho, kdo v tom nejezdí mě nezajímá. Neví o tom nic.


Avatar uživatele
Bronzový

Vysoká - jak která. Takové ty mamutí SUV jsou orpavdu děs, mají akorát výhodu že ho žádnej tirák nepřehlídne.
JInak vysoká auta jsou dobrá, sice vítr se do nich více opírá, ale i Kepler ve svém věku by si měl vyzkoušet jak se mu pojede v nějakém malém autě (VW Polo, Fiat Punto a pod) a pak v něčem vyšším.


Avatar uživatele
Bronzový

A krom lepšího nalejzání a vylejzání se taky někdo chce odlišit od šedé elegance.


Avatar uživatele
Zlatý

Nejsem odborník, autům nerozumím, ale tohle by
se mi v černém (ta žlutá se mi nelíbí) provedení líbilo.

Při pohledu na obrázek mne jako první napadlo,
že se do/z takového auta musí lépe na/vystupovat.


Avatar uživatele
Stříbrný

Tak nalejzání a vylejzání řešej i MPV(?)... taková ta "rodinná" auta. Ale jinak pořizování těch SUV coss... pseudoterénních... a podobných nesmyslů... mno... snad do lehkého "terénu", na hory ale to vše stejně leda 4x4. Co jsem viděl na Islandu, tak kdo nebydlí nebo nejezdí mimo město, tak prakticky výhradně poctivá terénní auta. Vzhledem k povaze krajiny a terénu na obrovskejch balonech.


Avatar uživatele
Zlatý

Osobně s auty nemám spojeno žádné vnímání "módy" kupuji auto výhradně podle praktických ukazatelů jako kapacita, jízdní komfort, ekologický a tedy i ekonomický provoz, bezpečnost a tak dále ... vysoká auta souvisí s požadavkem na využití v terénu (a přiznejme si, že náročnější terén je v ČR i řada běžných silnic) případně s požadavkem na vyšší bezpečnost při srážce s jiným menším vozem. Tedy žádná móda, prostě jen praktická měřítka.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Zlatý

ge0rge

Je to tak trochu importovaný americký styl, "všechno velké" a design musí budit "hrůzu a děs" ! :-) Je to skutečně něco dost odlišného než co tu evropské automobilky dosud vyráběly. Ony to ale SUV nebudou mít moc jednoduché, autombilky postupně migrují na elektromobilitu a tam se každý nesmysl v designu hned drasticky projeví a celkovém dojezdu, takže se zase poslušně vrátí k efektivnímu earodynamickému tvaru a z dříve slavných SUV zbude jen ten rozměrnější zavazadlový prostor. S autonomním řízením bude i argument vyšší šance přežít při srážce s menším vozem irelevantní, protože těch srážek díky ICT v řízení dopravy bude výrazně méně, nakonec možná budou stačit i vozy bez jakýhkoliv deformačních zón.

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý Drap 944
Stříbrný cukrar 843
Zlatý mosoj 769
Zlatý Kepler 559
Zlatý gecco 478
Stříbrný honza19hk 288
Zlatý led 288
Zlatý Dochy 280
Zlatý Lamalam 279
Zlatý Hlada 277

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.