Avatar uživatele
Paranormal

Poradíte, jak je možné stát se vojákem atd.?

Přemýšlel jsem o tom být vojákem. Jen nevím co od toho čekat. Je mi 17 let a studuji střední školu. Když budu chtít být vojákem, tak musím jít na vojenskou školu? Voják je zaměstnání jako každé jiné? Pracovní doba? Nebo jen když si mě zavolají třeba na nějaký „úkol“? Jako jestli bych do toho mohl i normálně pracovat, nebo ne. Jak je to časově náročné, uživilo by mě to?

Pokud je tu již nějaký voják, tak jaký je váš příběh nebo co si o tom myslíte? :)
Popravdě jsem viděl hodně filmů a zaujalo mě to z toho, ale vím, že je to jiné.

Původní neotázka
Chtěl bych být voják

Zajímavá 0 před 2609 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
klumprt

V současné době je možno stát se buď vojákem z povolání, tzn. na plný úvazek s plným platem, nebo vojákem aktivních záloh, tzn. že máš civilní zaměstnání, stát ti platí nějaký menší měsíční příspěvek a asi jednou za rok si tě pozvou na nějaké cvičení asi 14 dní dlouhé.
(Možná nejsem v detailech přesný, ale na internetu lze jistě najít lepší informace, např. na www.army.cz)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
marci1

Zkus si přečíst odpovědi na toto téma: http://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=povol%C3%A1n%C­3%AD%20voj%C3%A1k
Vojáci z povolání tu jsou, jistě ti rádi odpoví. 🙂

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Jukatan

Udělej si maturitu, vylepši fyzickou kondici-hlavně na výdrž (třeba běh). Pak se rozhodni, co bys chtěl v životě dělat za odbornost. Neradím funkci velet vojákům, ale raději technickou funkci. Buď automobilismus, letectví, radiotechnika, raketová technika, počítače atd. V případě, že projdeš přijímacíma zkouškama, se o peníze už nestrachuj, budeš jich mít dost.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
pepe88

Tak to si blázen, kdybys zažil vojnu, tak pochybuju, že by se ti tam chtělo, kolik vojáků odešlo a spáchalo sebevraždu nebo skončili na práškách s poruchou CNS.

Upravil/a: quentos