Pokročilý

Jak na daňové přiznání?

Chce to nějakého odborníka :-) Pracuji ve velké společnosti a moje mzdovka je vzdálená stovky kilometrů a proto není lehké se s ní spojit a probrat mé problémy, proto se obracím na odborníka tady.

V minulém roce jsem byla do září 2012 studentem. Do onoho září jsem měla tři brigády. U jednoho zaměstnavatele jsem podepisovala růžový papír a jednalo se o dohodu o provedení práce. Zároveň jsem byla na druhé brigádě, kde jsem již nemohla podepsat onen růžový papír. Byla to také DPP s tím, že mi odvedli srážkovou daň 15%. Třetí brigáda taktéž bez růžového papíru a také DPP, i když tady jsem ještě nemluvila s účetní, předpokládám, že bylo také odvedeno 15% srážkové daně.

3. září 2012 jsem nastoupila do práce na HPP a 6.září 2012 jsem ukončila studium (státní závěrečná zkouška).

Může mi prosím někdo sdělit jakým způsobem vyplnit daňové přiznání, jedná se teda předpokládám hlavně o III 3b.

Moc děkuji za rady, jsem skutečně nyní bezradná!
Doplňuji:
Já právě nevím, které příjmy mám uvést v daňovém přiznání... Zda pouze příjem z brigády, kde jsem podepisovala růžový papír nebo ze všech? Z jedné brigády mi nechtějí vydat potvrzení s tím, že jsem byla na DPP a byla odvedena srážková daň a tento příjem se do daňového přiznání neuvádí... Jak tedy. Co konkrétně uvést u daňovém přiznání?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zajistěte si potvrzení ke všem příjmům, které potřebujete uvést do daňového přiznání a potom se mi interní poštou ozvěte.

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Finance a podnikání

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Finance a podnikání

Zlatý Drap 689
Zlatý mosoj 416
Zlatý gecco 242
Zlatý Hlada 239
Stříbrný ivzez 211
Zlatý standa 200
Zlatý hanulka11 179
Zlatý ReHu 172
Zlatý led 156
Zlatý panenka 153

Zobrazit celkový žebříček

Facebook