Avatar uživatele
jirka21kufr

Znervózňují mě řidiči, kteří se na mě při jízdě autem lepí a chtějí, abych zvýšil rychlost. Co v takovém případě dělat?

Dobrý večer,
vždycky, když někam jedu autem, tak se na mě lepí ostatní řidiči a chtějí, abych zvýšil rychlost. Řidičák má 2 roky a stále jsem si na to nezvykl, je mně to nepříjemné. Co v takovém případě děláte vy?
Děkuji za odpovědi.

Původní dotaz
Taky vás znervózňují lepící se řidiči?

Pro aliendrone: Myslím si, že dopravu nezdržuji. Přes město jezdím 50 a mimo město 80–90. Ono se říká, méně je někdy více. Všechny účastníky na pozemních komunikacích respektuji a zajedu i ke krajnici, pokud je třeba. Ještě se mně nestalo, že by mě předjíždělo nějaké pomalé vozidlo. Co se týče tachometru, tak vím, že neukazuje přesně, nejsem začátečník. Můj názor je takový, že někteří řidiči se schválně lepí na zadek, aby ukázali, jací to jsou rychlíci nebo chtějí někoho naštvat. Už se mně stalo i několik nebezpečných situací, že se na mě nalepilo auto(jel jsem 90) a to auto mě předjíždělo do nepřehledné zatáčky, ze které se vyřítil kamion. Takže si budou muset sáhnout do duše i ostatní řidiči.

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Elk, kodl67, aliendrone před 2273 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Elk

Taky to nesnáším a jezdím už drahně let. Já jsem typ, co jezdí opatrně a když se na mě nalepí chvátalník, tak na nejbližším parkovišti zastavím a řeknu si : Aby jste se nezbláznili…ale někdy i jinak. Naplánuji si cestu s rezervou a pak, jako pan doktor…se kochám, ale nepřekážím. P.S. Všimli jste si, že některá i dražší auta mají sice blinkry, ale fungují pouze podle schopoností řidiče?

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Arne1