Avatar uživatele
Registrovaný

prosím pomoc

Mám takový problém doktorka mi řekla že mám pít jen Colu ale když se jí napiju tak mám pak celej jazyk žlutej:( co s tím mám dělat?Zkoušela jsem ho vyčistit kartačkem ale nešlo to:(

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Jazyk se zase po čase srovná. Spíše bych si dělal starosti se zdravím paní doktorky, pokud doporučila pít jen Colu. Dlouhodobě bych to určitě neriskoval

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

:) Paní doktorka byla zřejmě pod vlivem...


Avatar uživatele
Zlatý

Jezus, na kterou nemoc se předepisuje jako lék Cola ?

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Zlatý

annas

Z vlastní zkušenosti znám. Lékařka doporučila pít colu proti nevolnosti, proti zvracení. Ale to bylo jen jednorázově, nikoliv pravidelně.

Avatar uživatele
Zlatý

Drap

Jednorázově určitě, Doporučuje se i na střevní potíže.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1776
Zlatý mosoj 1528
Zlatý marci1 1376
Zlatý annas 1076
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 847
Zlatý briketka10 761
Zlatý quentos 743
Zlatý iceT 577
Zlatý zjentek 511

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.