Avatar uživatele
Ayume

Nepříjemná šéfová v práci. Co dělat?

Ahoj,
už od začátku srpna pracuji jako brigádnice. V práci mám za úkol provádět lidi, věnovat se jim a zodpovídat jejich dotazy.

V létě bylo vše v pořádku. Má šéfová se mi jevila jako milá ambiciózní paní, ale postupem času se vůči mě začala chovat jinak. Ke konci srpna už se ke mě chovala nepříjemně a protivně – kupříkladu, jednou na mě naletěla vosa a ona mi řekla, ať nejsem rozmazlená. Dobře, příště se nechám píchnout. Jednou mi pak řekla, ať něco ukážu paní s dcerkou, načež jsem jí řekla, že jim to už ukazovala jiná brigádnice a ona po mě vystřelila pohledem a řekla „Jo tak ty myslíš jo?”. Už tenkrát mě to hodně zabolelo, protože jsem nevěděla, zda jsem jí něco udělala, ale vzhledem k tomu, že byl konec srpna a začínala mi škola, nijak extrémně jsem to neřešila.

A řeším to až teď. Dneska jsem opět byla na směně a já už vážně nevím, co jsem jí udělala. Včera jsem nechtíc rozbila ozdobu a když jsem se jí omlouvala a řekla jí, že to bylo nechtěně, že mi to ujelo, nepříjemným tónem mi odpověděla: „No tak ještě aby chtěně.” Samozřejmě, tohle byla moje chyba a já bych taky byla otrávená, kdyby mi někdo něco rozbil, ale dneska už mám dost. V jednu chvilku mě poslala pro nějaké věci, ale tak nějak jsem nechápala, kde ty věci jsou, takže jsem jí po minutě naprosté zmatenosti došla říct, že nevím, kde a jaké věci chtěla. Tím nejvíce nepříjemným tónem pronesla, „Ježiš, to jsem si zase něco myslela.” Asi o dvě hodiny později jsem s ní byla v jedné části s lidmi, kterým už jsem všem provedla, stála jsem opřená o zábradlí a přemýšlela, zda nemám v práci zůstat o něco déle a pomoct jim, načež se na mě šéfová obrátila, proč SAKRA poslouchám jejich rozhovor a nevěnuji se lidem. (Těm, kterým už jsem provedla.) Takže jsem se už úplně vynervovaná se slzami v očích otočila a zase jim řekla to samé.