Avatar uživatele
Rokio

Které povolání vykonává Vránová ve filmu Vrchní, prchni?

Je pravda, že je to účetní?

Předem děkuji za odpovědi.

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? Filip84, VaclavZeman před 438 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Filip84

Nemyslím si, že je účetní, ale ženou v domácnosti.

Zapadá to do logiky příběhu: Vrána pracuje jako knihkupec, ergo, v té době, nepříliš finančně ohodnocené povolání. Krom toho je kujebák, a tak platí alimenty, že. Žije s ženou, mají malé dítě, jezdí ve Velorexu 16, což – že jo – je tříkolka pro invalidy. Šporují každou korunu, a kdyby do rozpočtu přispívala i Helena Vránová, tak se obávám, že by to v tom filmu bylo – nějak – zmíněno. Navíc v té době byla žena v domácnosti ještě docela obvyklá (1980).

V každém případě její povolání není meritem děje, takže s největší pravděpodobností, prostě a jednoduše, žádné není, a hlavně, není ve filmu podstatné.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
dubraro

IMHO je na mateřské dovolené.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

To je dobrá hádanka.

Upravil/a: elkon

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Filip84

Příspěvek smazán administrátorem.

Avatar uživatele
VaclavZeman

Elkon mě teda zase rozesmál jako vždy. Děkuju.

Avatar uživatele
Filip84

Zeman: Zmýlil se. Přiznal to. Omluvil se. Jak říká klasik, „mejlit se může každej, učenej, nebo nevzdělanej blbec, mejlej se i ministři.“ Přijde mi trochu unfair se do něj ztrefovat, když svůj omyl přiznal a ještě se omluvil, aniž bych se Ti chtěl montovat do života, jako! 🙄🤷‍♀️

Avatar uživatele
VaclavZeman

Elkon je agresivní člověk. Proto se mu vysmívám, protože předvádí, že vždy má pravda a přesně jak píšeš, Fílo, mejlit se může každej. To už věděl můj jmenovec Josef. Děkuju.

Avatar uživatele
Filip84

Zeman: Elkon a „agresivní člověk“!? Čím, že říká „na plnou hubu“, co si myslí? To ale není agresivita, prosím pěkně, zove se to krutá upřímnost.