Avatar uživatele
UnQ

Mohu si podat žádost o kompenzační bonus pro OSVČ, když jsem si živnost založil v lednu? Více v popisu

Dobrý den,

chci se zeptat, zda si mohu podat žádost o kompenzační bonus pro OSVČ, když jsem si živnost založil v lednu (to je v pořádku), ale zatím nic neprodal, nevystavil fakturu, pouze nakupoval věci k prodeji, zařizoval administrativní věci a teď, z důvodu COVID a snižováním mezd to bude s prodejem těžší, jelikož jsem neměl v plánu prodávat věci nutné k životu ?

Děkuji.

Kompenzační bonus pro OSVČ

EDIT: Jde mi o to, zda-li mám nárok, pokud jsem ještě nic neprodal, ovšem peníze do toho již investoval. Nicméně jsem student do 26 let a OSVČ mám jako vedlejší činnost tím pádem.

Upravil/a: UnQ

Zajímavá 0 před 1483 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Ametyst

Ano. Prinejhorším ji vyřadí, protože pravidla se mění za pochodu, ale rozhodně zažádej.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

Pokud jsi jenom OSVČ bez hlavního zaměstnání nebo jsi důchodce a živnost máš jako vedlejší prac. poměr, tak ano. Pokud jsi zaměstnán a OSVČ máš jako vedlejší poměr, tak ne. V tomto případě bys měl dostat peníze z jiného balíčku.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Edison

To si snad najít umíš, ne: https://www.fi­nancnisprava.cz/cs/fi­nancni-sprava/media-a-verejnost/nouzovy-stav/kompenzace-osvc/Zakladni_in­formace

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Tw!st

Ano máš na to nárok, splňuješ podmínky.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
autacek

Je to přesně podle hesla, podporu dostane kdejaký vychcánek, ale snaživý člověk může dál rýt hubou v zemi. (Třeba jako OSVČ lékař, co chodí na dohodu vypomáhat do nemocnice, nebo třeba OSVČ co jsou zároveň pěstouni, případně OSVČ doktorand, co má dohodu na univerzitě.. a další… https://cesko­krumlovsky.de­nik.cz/podnika­ni/koronavirus-zivnostnici-prispevek-25-tisic-20200409.html

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Mc Merkurion