Avatar uživatele
annas

Když jsou všechny země na světě zadlužené, kde jsou tedy všechny peníze?

Na jedné stránce jsem objevila tuto otázku – samozřejmě bez odpovědi. Jak by mohla znít odpověď?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 12Pro koho je otázka zajímavá? panenka, quentos, rybíz, mosoj, vagra, 1popelka1, rynek878, Dmitrij, skorcovaz, salsa verde, Terryle, anonym před 4952 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mosoj

V ekonomice žádnými velkými znalostmi nedisponuji. Také by mě to za jímalo a již jsem zde vyzýval nějakého odborníka k objasnění HDP.

Laicky přeneseno z osobního života. Stát utrácí víc než vydělá ( zde je namístě asi ta produkce HDP). Když budete utrácet víc než vyděláte také tak zkončíte.
Jednoduše řeččeno užívají si ve všech státech nad poměry a pokud bude klesat výroba jako u nás ( zavírání továren) nemůže to dopadnout dobře. Ono to šetření má jistou sociální hranici. Toť můj pohled.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

většina peněz na světě existuje ve formě pouhého dluhu, to není žádné tajemství

http://www.mo­neyasdebt.net/
Doplňuji:
na vyse uvedenem odkaze najdete pomerne popularni dokumentarni snimek ktery se timto tematem zabyva

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
rynek878

Osobně si myslím,že to vlastně ani nikdo pořádně neví,po světě se převádějí jenom čísla z konta na konto a nás tím jenom strašej,že máme hrozné dluhy!!!!!!!

zde je jenom link pro ilustraci:

Zdroj: http://nadeje­.blogy.novinky­.cz/0906/stat­ni-dluhy-zemi-sveta

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Ano, štáty sú zadlžené. Druhým štátom a ich zväzkom (napr.EU) a súkromníkom.