Avatar uživatele
pukula

Kdy objednat dovolenou?

Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, je lepší dovolenou u moře objednat teď a nebo si počkat na červen a hledat last minuty, jsem studentka takže mě zajímá kvalita za co nejmenší cenu, pokud by měl někdo přímo typ na destinací nebo hotel, velice ráda uvítám, děkuji

Zajímavá 0 před 2287 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Arne1

Poměr cena / kvalita je nejlepší u německých cestovek a tam se většinou neobjednává tolik měsíců dopředu. Pokud nechceš komunikovat v němčině, tak máš nejlepší použít Student agency, kde ti k zájezdu ještě zdarma přidají bus na letiště.
Po stránce destinace je poměr cena / kvalita nejlepší u Turecka (pokud nemáš politické zábrany vůči Erdoganovi). V mimosezonní době se dá často týden u moře pořídit za cca 200€. Anebo taky autobusem v kempu v Itálii s českou stravou.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Dovolenou zásadně objednávat až po písemném schválení
termínu dovolené zaměstnavatelem. Jinak se Vám může i ta
nejlevnější dovolená prodražit.

Čerpání dovolené určuje zaměstnavatel.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Renikled

Hledal jsem něco klidného pro sebe a manželku a podařilo se mi vybrat dobrý zájezd za fakt dobrou cenu u https://samso­novatour.cz/jed­nodenni-akce/ Navíc s nimi ž máme zkušenost a na předchozím zájezdě fungovalo vše úplně bez problémů. Za mě paráda, mají dobrý přístup a jak jsem psal, tak vše fungovalo úplně bez potíží.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jana5678

Já si kupuji dovolenou vždy, až když je v nabídce last minute. Vloni jsem byla s partou kamarádů na dovolené v Bulharsku na last minut a ušetřili jsme nemalé peníze. Na dovolenou jsem si koupila novou samonafukovací karimatku, abych si pořádně každý večer odpočinula a mohla relaxovat. Celou dovolenou jsme si užili a čekám až mi kamarádi oznámí kam pojedeme příště.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Jana5678