Avatar uživatele
pukula

Kdy objednat dovolenou?

Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, je lepší dovolenou u moře objednat teď a nebo si počkat na červen a hledat last minuty, jsem studentka takže mě zajímá kvalita za co nejmenší cenu, pokud by měl někdo přímo typ na destinací nebo hotel, velice ráda uvítám, děkuji

Zajímavá 0 před 2287 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Arne1

Poměr cena / kvalita je nejlepší u německých cestovek a tam se většinou neobjednává tolik měsíců dopředu. Pokud nechceš komunikovat v němčině, tak máš nejlepší použít Student agency, kde ti k zájezdu ještě zdarma přidají bus na letiště.
Po stránce destinace je poměr cena / kvalita nejlepší u Turecka (pokud nemáš politické zábrany vůči Erdoganovi). V mimosezonní době se dá často týden u moře pořídit za cca 200€. Anebo taky autobusem v kempu v Itálii s českou stravou.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Dovolenou zásadně objednávat až po písemném schválení
termínu dovolené zaměstnavatelem. Jinak se Vám může i ta
nejlevnější dovolená prodražit.

Čerpání dovolené určuje zaměstnavatel.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Renikled

Hledal jsem něco klidného pro sebe a manželku a podařilo se mi vybrat dobrý zájezd za fakt dobrou cenu u https://samso­novatour.cz/jed­nodenni-akce/ Navíc s nimi ž máme zkušenost a na předchozím zájezdě fungovalo vše úplně bez problémů. Za mě paráda, mají dobrý přístup a jak jsem psal, tak vše fungovalo úplně bez potíží.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jana5678

Já si kupuji dovolenou vždy, až když je v nabídce last minute. Vloni jsem byla s partou kamarádů na dovolené v Bulharsku na last minut a ušetřili jsme nemalé peníze. Na dovolenou jsem si koupila novou samonafukovací karimatku, abych si pořádně každý večer odpočinula a mohla relaxovat. Celou dovolenou jsme si užili a čekám až mi kamarádi oznámí kam pojedeme příště.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Jana5678

Dobrý den, velmi záleží na tom, kam vyrážíte. Osobně jezdíme do kempu u jezera Mondsee. Je to ideální místo pro rodiny s dětmi, kde si užijete koupání, pěší turistiku i cyklistiku. Na tuhle dovolenou jsem si koupila nové trekové boty https://www.pro­trek.cz/treko­ve-boty/. Tyhle boty byly perfektní na procházkách po chodnících kolem jezera. Objednáváme se tedy někdy na jaře, u větší dovolené, abych nad tím přemýšlela už během zimy.

Avatar uživatele
Jakub Tlapal

Záleží, co chcete za dovolenou. Jestli nějaký hotel v lokalitě, kam jezdí hodně lidí, tak to je potřeba objednat co nejdřív. Nespoléhal bych na to, že se pak nějaké místo najde. To mě na tom vždycky štvalo. V lednu nemám náladu řešit, kam pojedeme v létě, takže jsme si koupili stan a dovolenou řeším pár dní před tím, než jedeme 🙂 .

Avatar uživatele
Jana5678

Nedávno jsem měla možnost strávit dovolenou na Cookových ostrovech a bylo to neuvěřitelné. Bílé pláže a tyrkysová voda byly pro mě ten nejlepší odpočinek a relax. Potápění mezi korálovými útesy nás dostalo do podmořského ráje plného života a barev. Nejvíce se mi líbilo poznávat místní lidi a ochutnala jsem spoustu výborného tradičního jídla. Pokud si chcete užít exotickou dovolenou, určitě zkuste Cookovy ostrovy.

Avatar uživatele
malinak812

Hodně lidí to dělá tak, že si dovču zařizují na poslední chvíli. My jsme ji naopak vždy spíš plánovali měsíce dopředu. Je to tak podle mě menší stres. Letos ale nikam k moři nejedeme. Co bych ale rád udělal je to, že partnerku vezmu koncem prázdnin na výlet do Prahy. Nedávno jsme se bavili o tom, že bychom rádi zkusili erotické masáže a právě se mi v Praze povedlo najít jeden salon, kde toto nabízí.

Nový příspěvek