Avatar uživatele
ReHu

Kam až může jít kombinování výrobků. 2v1, 3v1. Teď jsem slyšela reklamu na Savo 6v1.

Myslím, že několik složek v jednom snižuje účinek těch jednotlivých.
Např. vlasový šampon s kondicionere beru jako nouzové řešení. Každý přípravek má přece zcela odlišné určení použití, takže, pokud je použiji společně snižuji účinek prvního i druhého.
Doplňuji:
Souhlasím s vámi, je to jen reklama a dokud se na ni lidi budou chytat, tak nám budou cpát jeden šmejd vštší než druhý. Naštěstí na to někteří už neskáčí :D.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: ReHu

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? Jahoda, anonym, flodur, anonym před 5007 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

to bude něco jako bylo:vy zíráte,my zíráme-vizír: tak budeme taky zírat,jen když bude mít takovou sílu aby jsme nerozpustili i tu věc co každý den potřebujeme

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

bussiness … nemusi to davat smysl, hlavně když to nese.

ale nemelo by se to prehanet, prilis mnoho v jednom, prilis mnoho darku navic, prilis nizke ceny, pusibi podezrele. Clovek se nezbavi dojmu ze kupuje 5 smejdu navic, ktere predtim nesly na odbyt a plnily sklady.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Miroslavst

Aby to jednou nedopadlo tak, že jednu vodičku budeme používat na všechno.
Připomíná mi to takové to minulé období, kdy se v chalupě koupala celá rodina. Od nejčistčích po nejšpinavější obyvatele chaloupky (a protože dětí bylo tehdá dost, mohlo to být klidně i 10 v jednom :D), pak s tou vodou vytřeli podlahu a nakonec mohli použít na zalití něčeho nebo třeba spláchnutí záchodu pokud se tehdy splachovalo.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
pondělí

reklama musí splňovat nějakou podmínku,na kterou se zákazník nachytá
a čím větší hloupost tím lákavější

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
deny555

Jen reklamní triky, ze kterých by se měli lidé pomalu ale jistě poučit.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek