Avatar uživatele
Alain

Je mi 20 a mým snem je stát se hercem. Nevíte, co prosím dělat?

Chtěl bych se stát hercem, ale herectví nestuduji. Hrál jsem ve třech amatérských krátkomontážních snímcích a v amatérském divadle. Podle některých lidí mi nějaký ten talent nechybí, nevím, zda je to dnes ještě předností, ale jsem podle mnohých lidí pohledný. Je mi 20 a jsem momentálně prvním rokem na vysoké. Herectví nestuduju :(

Zajímavá 0 před 1241 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hlada

Jako vysokoškolák snad musíš uznat, že kdyby touha a talent byl, tak by tahle otázka nevznikla. Předně dostuduj to, co jsi začal. Herectví můžeš mít jako hezkou zálibu. Příležitostí na různých konkurzech se nabízí habaděj.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
elkon

Jestli jsi pohledný není důležité. U herců je důležité charisma. Přihlas se na konzervatoř nebo na DAMU. Když je to tvůj sen, tak už jsi mohl na té škole být.

Upravil/a: elkon

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
da ny

Sněte dál..... Kdo na to má, cestu si najde sám.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dena443

Taky to je sen a už je mi 31

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Mnohí herci sa dali na hereckú dráhu po riadnom vyštudovaní inej profesie, pracovali a prihlásili sa na VŠMU, DAMU, AMU a po štúdiu ďalej pokračovali v umeleckej činnosti.
Pokiaľ máte naozaj talent, dá sa aj počas súčasného štúdia prejsť na „hereckú výšku“ podmienky nájdete na stránkach jednotlivých škôl. Trochu „dravej“ samostatnosti budúcemu umelcovi neuškodí.

Upravil/a: led

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Justin1

Chceš hrát amatérsky, nebo profesionálně, v divadle, nebo ve filmu? Pokud chceš být profesionálním hercem, zkus si popovídat s několika lidmi, kteří tuto profesi už nějakou dobu dělají, abys měl představu, jak tito lidé žijí a jestli by ti to opravdu vyhovovalo. Pokud o něčem sníš, je důležité vědět, co bys tomu musel obětovat a jestli bys byl ochotný to obětovat.