Avatar uživatele
Sylvinka

jak vyřešit psychické problémy?

ahoj, už jsem si tak nějak uvědomila že to asi není normální pořád brečet, mít úzkosti a tak. ale fakt nedokážu veřejně o svých pocitech mluvit. je jen pár lidí co ví že nejsem šťastná. ani si nedokážu představit že by to rodiče věděli. každopádně už je mi 18 ale stejně nedokážu najít pomoc. je to hrozně složitý. taky se bojím o další členy mojí rodiny, protože to vypadá že taky asi mají něco s psychikou. maminka pořád nezískala zpět peníze od chlapa co jí je ukadl. má teď mimino a ještě víc na mě a sourozence křičí. ve škole se se mnou taky nikdo nebaví, ale mě už to je nějak jedno, už ani nemám sílu se s někým bavit, je to strašně vysilující. ve škole jsem pořádala pana učitele aby mi domluvil termín se školním psychologem ale on na to asi zapoměl. a to mi to trvalo tak dlouho než jsem vůbec sebrala odvahu říct mu o to. taky mě trápí jeden problém s mýma nohama. někdy když jdu spát cítím takový strašně divný pocit, který mě nutí pohnout s nohami. když pohnu, je mi líp, ale za chvíli se to vrátí. moje kamarádka se nedávno vrátila z psychiatrické léčebny, ale nějak mi ani neřekne jak to tam probíhá. mě to teda dost zajímá. víte, maminka křičí na mě že vše jen hraju, že doopravdy nebrečím a prostě potřebuju pořádně profackovat. u nás jsou prostě psych.problemy něco o čem se nemluví. ještě mám otázku jestli je možné pokud vám psycholog doporučí pobyt v psychiatrické léčebně, tak vybrat si ve které. například pokud bydlím třeba v Mladé Boleslavi a nejbližší léčebna je v Kosmonosech, můžu si vybrat že bych radši byla v Praze v léčebně Bohnice?