Avatar uživatele
klob1

Jak má OSVČ vyřešit účtování práce u zákazníka a druhého pracovníka na vedlejší činnost?

Dobrý den,
je zákazník, co chce účtenku práce za dva pracovníky( bude dávat do účetnictví jako výdaj pravděpodobně). Jeden je OSVČ – hlavní činnost (paušální danění) a druhý je na vedlejší činnost. Oba odvádějí vše, jak má být. Jak to má ten OSVČ na hlavní činnost udělat s účetnictvím, když dá účet za oba zákazníkovi? Nikdo nemá smlouvu, vše je dohodnuté ústně. Jak to potom mají ty dva pracovníci udělat? Bude ten na hlavní činnost tedy psát příjem do účetnictví jen svůj, nebo do příjmu musí dát oba, když na účtence budou práce za oba? Ale ten druhý svůj příjem bude také dávat do svého příjmu.
Děkuji za radu.

Zajímavá 0 před 2507 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
autacek

Oba dva si vystaví svůj doklad, tak aby to v součtu souhlasilo s celkovou dohodnutou cenou.

Jakékoli další kombinace přinesou jen potenciální problémy – všem.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Do účetnictví musí dát oba dva, budou na jednom dokladu. Ten druhý mu zase může vyúčtovat svou cenu. Tim budou všichni mít své potřebné doklady.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek