Avatar uživatele
dzzjjjmy

Jak mohu zlepšit svou angličtinu?

Ahoj, jsem ještě studentka střední školy a poslední dobou jsem se docela zhoršila v angličtině, neznáte nějaký perfektní trik jak se zlepšit?

Zajímavá 0 před 3641 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
krftwrk

Filmy v AJ s Ang. titulky, poslouchat hudbu a cumet na texty a slova kterym nerozumis si budes pochopitelne prekladat…

Taky je dobre si nejakym cizincem psat, nebo chodit na nejake forum..

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kelt

angličtinu musíš neustále procvičovat, četba, poslech – jsou dvojjazyčné knihy s audionahrávkou, filmy jsou k dostání na DVD i s anglickým originálem a českým dabingem nebo titulky. Lze korespondovat, nebo najít si někoho na skypu a volat si. Nebo si najdi rodilého mluvčího, partnera.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
I am Kejbý

Určitě anglické filmy, nejprve s českými titulky, pak s anglickými :). Může pomoci třeba i pouhopouhé překládání textů písniček, fráze se ti lépe dostanou do hlavy a stejně tak i slovní zásoba. Mně ale upřímně asi nejvíce pomohlo www.weheartit.com. Není to tak úplně sociální síť, je to prostě stránka s obrázky, ale téměř všechny jsou anglicky a upřímně, po těch pár měsících, co na této stránce silně ujíždím, o dost lépe zvládám gramatiku, slovíčka, všechno. Je to dost nenásilná cesta, jak se naučit porozumět :)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
martin21000

Kromě filmů s titulky a poslechu hudby mi také hodně pomohl web www.interpals.net 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Nuk nuk

Mluvit, mluvit a mluvit…
Pokud nemáš příležitost mluvit, doporučuji sledovat filmy v angličtině bez titulků a v jazyce číst.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek