Avatar uživatele
ivera45

Jak by jste se zachovali, kdyby vás slovně napadl bezdůvodně jeden bezdomovec?

Dnes ráno jsem šla od lékaře a dovolila si sednout na lavičku ,která pravděpodobně patřila tomu bezdomovcí?Takovou zlost jsem dlouho neviděla dostala jsem úplně strach

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? anonym, annas, Jahoda, anonym, aramah před 4996 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Takhle obtezuji lidi u nas pred supermarketem.Ja bych radeji beze slova odesla,protoze od te doby co nalitej bezdak zabil clena ochranky a vubec o tom nevedel se bojim!At si tu lavicku sezere.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Jahoda

Já bych vzala nohy na ramena a alou pryč! Bezdomovci jsou chudáci, jelikož nemají domov, jenže svou zlost vylívají na nebohé lidi. Pořád jen chlastají (pardon) a napadají. Proto se mi hnusí už před očima. Ne všichni ale takoví jsou. Znám hodné bezdomovce. Když vidím na ulicích bezdomovce, na kterých je vidět, že peníze by potřebovali pro jídlo a ne pro alkohol, klidně přispěji. A k tomu, co se stalo Vám. Raději bych tedy odešla a ať si bezdomovec strčí lavičku za klobouk. Věřím Vám, že jsem musela mít strach a tento zážitek nebyl vůbec příjemný. Přeji Vám všem, a hlavně tedy ženám, aby se nám takové situace napadení, nadávek apod., stávaly co nejméně. 🙂
Doplňuji:
hybička se vloudila. Omlouvám se. Větu píši znovu a správně 🙂

„Věřím Vám, že jste musela mít strach a tento zážitek nebyl vůbec příjemný.“

Upravil/a: Jahoda

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Jak to je? Na hrubej pytel hrubou záplatu.
Ale kdo by se -a ještě po ránu,dohadoval s pravděpodobně nalitým blbem.
Navrch – asi by byl krotčí,kdyby jste byla chlap.
Měla jste holt pech.Ve špatnou dobu........

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
oskar

To je dost složité u nás bezdomovci mají zelenou.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Bumbes