Avatar uživatele
Frofo

Gymnázium nebo zaměřená střední škola?

Ahoj. Jsem student 9. ročníku základní školy v Brně. Baví mě práce s počítači, do budoucna bych se chtěl uplatnit v zaměstnání jako programátor, příp. věci okolo toho. Můj průměr za 8. ročník a 1. pololetí devítky je 1.12. Mám v plánu jít na VŠ. Spousta znamých mi doporučuje studovat na gymnáziu, protože pak je vyšší šance přijetí na VŠ. Ptám se teda jestli je pro mě výhodnější studovat na gymnáziu (která bývají obvykle všeobecná), nebo na SŠ přímo zaměřené na obor informační technologie (tato možnost se mi zdá výhodnější z důvodu navázanosti oboru na VŠ). Děkuji za radu a odpovědi.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Hlasujte v anketě
Zajímavá 0 před 4085 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Bedy

Střední škola

Jdi na lyceum, je-li poblíž, jinak bych volil v tomhle případě střední školu. Programování se sice na gymnáziu, ale to je jen takový šolich, prostě pár věcí v Pascalu a HTML.

Vím, že to řadu lidí nebaví, nebere je to prostě a tak se k tomu kolikrát i dost přihlíží. Takže nevím, nevím teda. Za mě – jdi na střední.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
www

Střední škola

Doplňuji:
Gympl pouze jako náhradní řešení.

Upravil/a: www

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Střední škola

V tvém případě, když máš jasno jakou VŠ, tak bych doporučoval dobrou SŠ v oboru

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
vitezove11

Střední škola

ja byt tebou šla bych na počitačovou školu nějakou lepši a potom na vš kdyz budes umě s počitači muzes programovat a dělat stranky za peníze a vydělaš si na gymplu ztratíš čas (ČAS JSOU PENÍZE)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
alobalka

Střední škola

Doplňuji: