Avatar uživatele
Pokročilý

Antibiotika - pobyt na slunci

Proč se nesmí při braní antibiotik na slunce? Co se může stát?
Doplňuji:
Jak dlouho po vysazení prášků je ideální pobyt na slunci?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

Jednak z toho důvodu, že je vlivem ATB oslabená imunita. A také proto, že ATB způsobují přecitlivělost kůže, která ze sluníčka může dostat různé "defekty" - flíčky, loupání kůže a to v daleko horší síle, než kdyby se ATB zrovna nebrala. Je to pro ten organismus další zátěž, když už takle musí proti nějaké té nemoci bojovat, může to prodloužit i užívání ATB, protože ta nemoc, kterou ATB zrovna léčí se kvůli sluníčku špatně "léčí". M"že se objevit i alergie.

No těžko říct, to by ti měl říct doktor - stejně tam musíš jít na kontrolu až dobereš ATB kvůli nějaké nemoci. Já bych s tím byla dost opatrná, protože ATB ti celkově oslabily imunitu =(.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Spálíte se. Neboť antibiotika zvyšují senzibilitu kůže na UV záření.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1964
Zlatý mosoj 1572
Zlatý marci1 1456
Zlatý annas 1181
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 847
Zlatý briketka10 791
Zlatý quentos 766
Zlatý Kepler 691
Zlatý iceT 582

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.