Avatar uživatele
Registrovaný

Internet v mobilu

Dobrý den, mám nový telefon Samsung Galaxy Y a mám problém s tím že mi pořád odečítají peníze za připojení. I když už ani nekliknu na internet, přijde mi zpráva že za započaté datové spojení se odečetlo 15 Kč atd. Celkem mi to ubralo už asi 60 Kč tak jsem z toho docela nešťastná. Navíc když jsem si dobíjela kredit do mobilu, tak jsem si vybrala odměnu za dobití internet na tři dny zdarma a přesto jsem za něj musela platit. Nevím co s tím, ale brzy nebudu mít žádný kredit a to ten internet ani nepoužívám. Nevím jestli by to nemohly způsobit nějaké aplikace, které jsem si stáhla z Android Marketu, ale připadá mi zvláštní že platím i když v tu chvíli mobil nepoužívám. Děkuji za každé rady.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

reseni je velice proste. zavolej na O2 linku 800 02 02 02 a tak jim rekni, ze chces zablokovat veskere datove sluzby ze sveho telefonu. ze internet nechces vyuzivat a nechces platit za omylem spustene sluzby ... kdyz reknes neco takoveho, zablokuji to oni u sebea ty budes v klidu.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Android Market potřebuje být připojený k internetu, jinak z něj nic nestáhneš. Takže jestli běžně Android Market používáš, nejspíš toto bude ten důvod, proč ti z kreditu mizí peníze, i když nejsi připojená přímo na internet. Stačí spustit Market - a on se k internetu připojuje sám.
Píšeš ještě, že platíš, i když v tu chvilku vůbec nepoužíváš ani mobil. Ono jde o to, že operátor ti peníze z kreditu většinou nestrhává hned, ale až po nějaké době. U sms to bývá i několik dní (nebo po odeslání většího počtu zpráv), cena hlasovýho hovoru se z kreditu odečte většinou do několika hodin, stejně tak i poplatek za datový služby (internet). Možná to něříkám úplně přesně, ale já to tak s operátorem prostě mám (a mám O2).
Pokud chceš dál Android Market používat, určitě si pořiď internet do mobilu nastálo. Stojí to 40Kč týdně (strhnou ti to z kreditu), ale pak už se nemusíš bát žádných dalších poplatků navíc a opravdu je to milionkrát výhodnější. Když se totiž připojíš jednorázově pokaždý, když budeš chtít nějakou aplikaci z Android Marketu stáhnout, za toto jednorázový připojení se platí právě tak nehorázný sumy , jak sama popisuješ. Stačí být připojená chviličku a hned máš desítky korun v trapu.

A ještě k té odměně za dobití: jo, to znám. Taky jsem si kdysi vybrala 3dny internetu zdarma,..má mamka taky...a obě jsme stejně nakonec musely platit. Chtěla jsem tuhle odměnu-neodměnu reklamovat přes jejich online reklamační formulář, ale než se s nima půl roku dohadovat, radši jsem to tehdy vzdala. Dneska bych se ale nevzdávala předem a hádala už z principu - co mají co slibovat,.. a pak neplnit. No ne? ;)


Avatar uživatele
Zlatý

placený internet operátora můžete ve svém android telefonu snadno vypnout tímto postupem

1/ na domovské ploše s ikonami stiskněte tlačítko MENU (najdete ho pod displejem)
2/ v otevřeném menu zvolte položku NASTAVENI
3/ dale vyberte polozku "Bezdrátové sítě"
4/ postupujte dál volbou položky "Mobilní sítě"
5/ a nakonec vypněte přepínačem položku "Použít datové pakety" ...

tím vypnete drahý internet operátora ale zůstane vám funkční wifi internet dostupný v mnoha lokalitách zdarma


Avatar uživatele
Stříbrný

Všichni naši mobilní operátoři většinou nechávají na nově zakoupeném mobilu s novou SIMkou nastavený internet na nějaký svůj paušál. Moc se o tom neví, ale zkoušejí zákazníka zda bude platit, nebo si to včas zruší. Malý příklad - telefony Nokia s GPS mají zadarmo mapy, ale pro rychlé použití navigace potřebují připojení na internet. Je to sice velice malý objem dat ale je. A pokud má nějaký operátor nastavený tarif např. na 24 hod. tak si operátor strhne běžnou denní sazbu ač dále neinternetujeme. předpokládám, že podobné vychytávky (i na jiné "mobilní aplikace":http://programovaniandroid.cz/) budou i u jiných mobilních značek vč. Samsungu.


Avatar uživatele
Zlatý

nemáš nějaký paušál, za který musíš platit i když na netu nejsi ?

Vypadá to, že máš O2, napiš jím na forum a zeptej se http://www.o2.cz/…

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Registrovaný

modroočka

Dobrý den, při mém vyhledávání jsem narazila na tento dotaz a i když pozdě, přesto odpovím. I mně se toto přihodilo, zavolala jsem operátorovi konkrétně O2, a ten mi vysvětlil,že sim karta si bere ze satelitů antén atd.různé informace a stěmi pracuje i když já nic s telefonem nedělám. Proto jsem si nechala všechny služby zrušit, v tomto mobilním tlf. jsem neaktivovala ani internet, ani wifi, prostě nic a je to OK. Pokud pojedu do zahraničí musím si aktovovat v mobilu roaming, přesto, že jej mám. Je to tak lepší, neboť mitakto také odcházely peníze z kreditu.

Avatar uživatele
Registrovaný

Zubejda

Podle mne je to případ pro Českou obchodní inspekci.Provozovatel mobilní sítě bez upozornění poskytuje s novým mobilem (i s novou SIM) nevyžádané zpoplatněné služby.
Zrušit se to dá na tom čísle 800020202,ale než se toho dopátráme,že?
Bylo by seriozní,kdyby současně s prvním upozorněním na odečtení 15Kč přišla informace o možnosti zrušení služby.
Pokud napíšeme na ČOI a bude nás víc,tak možná něco zmůžeme.ˇBudu žádat i vrácení peněz za nevyžádané služby.

 

Zajímavé otázky v kategorii Elektronika

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 870
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249
Stříbrný cochee 226

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.