Avatar uživatele
anonym

Věříte manometrům na dofoukávání vzduchu pneumatik u čerpacích stanic?

Vždy jsem si u stejné pumpy dofoukával pneumatiky na výrobcem doporučovaný tlak (2,1 kPa). V pátek minulý týden jsem byl měnit výfuk a kamarád-opravář mi řekl, že mám podhuštěné pneu, vzal svůj (cejchovaný) manometr a u všech pneumatik naměřil 1,5 kPa. Rozdíl dost vysoký. A co, u vás dobrý?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? ReHu, redy, Lamalam, gecco před 2061 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
jmhad

nevěřím ani u jedné čerpaček ze 6 ve městě. Náhodou mám dva vlastní manometry,sice necejchované, ale oba ukazují neprosto stejné hodnoty na rozdíl od těch veřejných na pumpě. Cožpak to bych bral, vím o kolik je u které pumpasky rozdíl, ale erou mně ty jejich koncovky na hadici. Minulý týden se mi tak podařilo vypustit kolo a na těžce podhuštěné jsem dojel k sousedům, naštěstí jen 100 metrů. Mají výmluvu, že jim to poškozují kolečkáři.

Upravil/a: jmhad

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Lamalam

Od doby, kdy se už kompresory na čerpačkách nemusejí úředně kontrolovat, nevěřím.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
honza19hk

moc ne, radši si gumy foukám doma.

A co se týče tatry 813 8x8 se kterou dost často jezdím tak tam nepotřebuju svůj kompresor vůbec, má centrální huštění gum takže tlak v gumách můžu měnit za jízdy dle povrchu na kterém jedu. navíc i při proražení/propíchnutí všech 8 gum, výkonný kompresor dokáže bez problémů udržovat stálý tlak.Dle příručky k autu je uvedeno, že kompesor dokáže udržovat stálý tlak i při průstřelu všech gum i 12 kulkami na jednu gumu.Málokteré auto tohle dokáže.

Upravil/a: honza19hk

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Emefej

Na pumpě nevěřím. Ocejcované manometry mají v lepších pneuservisech.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

mno jsem zvyklej u neznamy pumpy si to kontrolovat rucnim manometrem... Ale koupil jsem si novej manometr - po zkusenostech s "modernim" digitalnim u kteryho bylo treba pokazde nastavit ze mne zajimaj atmosfery a ne libry na ctverecni palec a kterej se zpravidla dokazal vypnout asi tak vterinu pred tim nez jsem mohl odecist hodnotu, jsem koupil mechanickej. Na Benzine. A foukal jsem podle nej.... Kdyz mi uz treti kompresor na pumpe tvrdil ze mam nafoukano 1,5atm kdyz jsem foukal na 2,1 zaclo mne to bejt trochu podezrely...

Takze duveruj ale proveruj, nektere kompresory maji manometry rozhasene, ale nezapomente si overit i vlastni techniku

Upravil/a: Dochy

0 Nominace Nahlásit

Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Dochy

Příspěvek smazán administrátorem.

před 1127 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Dochy

Dopr... odpovídám na něco na co už jsem odpověděl :-(
Prosím o smazání, nahlášeno.

před 1127 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Příspěvek smazán administrátorem.

před 1127 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava