Avatar uživatele
anonym

slano v ústech

Asi 2 měsíce pocituji slanou chut v ustech a na rtech.Před 3měsíci jsem se nechal očkovat proti prasečí chřipce.Piji pořád dost a léky mám už nekolik roků stejné.Je mi 61 let.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4253 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
kenyrts

Odpověď odborníka
Dobrý den, poruchy chuti přicházejí buď jako projev poruchy nervového zásobení ústní dutiny (ale je to vzácné) nebo jako průvodní jev užívání některých léků či nedostatku některých vitamínů (hl.skupiny B, také se objevují bolavé ústní koutky), železa (pak jsou někdy přítomny i pálící nebo bolavé ústní koutky), případně jiné příčiny včetně uvažovaného nedostatku tekutin, které by teoreticky vedlo ke zvýšenému obsahu soli ve slinách a potu. Pálící rty a jazyk ukazují však spíše na nedostatek vitamínu B12, což provází často tzv.perniciozní anémii, která bývá spojena s onemocněním žaludku (zánětem). Nelze říci, čím je obtíž způsobena u Vás, ale je každopádně více možností než jen nedostatek tekutin. Doporučuji znovu navštívit lékaře a podrobněji mu popsat obtíže (včetně pálení jazyka a rtů).

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
HOMER

Doporučuji pro jistotu navštívit lékaře a nic nezkazíte používáním ústní vody.
Přeji vám hodně zdraví.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
georgia

Určitě berete léky na tlak.Buďto je třeba změnit léky anebo neberete žádné na vysoký tlak,tak musíte k lékaři,ať vám je předepíše,Je to srdíčko a vysoký tlak

0 Nominace Nahlásit

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek