Avatar uživatele
Opb

Poradíte, jak mám vyřešit problémový vztah s matkou?

Dobrý den. Nevím jak bych začala. Jsem vážně psychicky na dně. Moje vlastní matka mě od 14 let terorizuje, všechno se to na mě podepsalo a přes všechnu snahu se to nelepší. Od 17 let slýchám, že mě vyhodí z baráku až mi bude 18 let. Vím, že to nemůže skrz to, že stále studuji. Dnes mi je 19 let. Poslední dva roky se bojím chodit domu, když sem měla přítele nemohla sem ho k nám vodit, když byla prázdná lednička prosila jsem o peníze abych mohla jít nakoupit. Doprovázely to hádky a pláč. V 16 letech sem se i odstěhovala k tehdejšímu příteli. Na Silvestra tohoto roku jsem byla několik dnů u sestry.. Nebylo co jíst..Jinak mi sestra pomoct nechce. Matka mi Zrušila i můj sirotči důchod. Jsem student a potřebuji peníze, sama mi žádné Neda.snazim se o obnovení jenže nemám z čeho si Okopirovat formuláře natož je poslat.. Když sem brala sirotčí tak jsem si z něj vše hradila i soukromou školu . To mi dalo hodně úsilí a nervu aby mi ho vůbec dala..jenze dnes je situace nejhorší za poslední dobu vůbec. Nemám žádné peníze, není tady ani co jíst prostě nic. Nemám peníze na dopravu do školy už 4 den sem Chyběla.prosila sem ji o peníze,nechce mi dát. Plus mě serve, že proda být a vyhodí mě. Asi před měsícem sem ji vykradla účet, ano stydim se za to strašně, jenže co jsem měla dělat. Prosit ji je zbytečné a nemám nikoho kdo by mi pomohl. Z rodiny se jí boji. V ten den kdy na to došla sme si spolu sedli a přiznala chybu, jenže změna trvala asi dva týdny pak opět na staro a vyhrožuje udáním. Prosím vás poraďte mi. Zítra chci jít na socialku, asi tam budu brečet, ale pomůže mi to?? Na co mám nárok? Vždyť ona mě nemůže vyhodit když stále studuji a to sem měla v plánu jít na další obor. Já tady nejsem dobrovolně doma. Ale nemám kam jít. Prosím poraďte. Bojím se že mi ani školu nezaplatí.

Původnío neotázka
Problémový vztah s matkou

Upravil/a: annas