Avatar uživatele
pxtxxcv

Přestupek a škola.

Dobrý den, na silvestra jsem spáchal přestupek proti majetku (v opilosti jsem něco rozbil) . Při sepisování protokolu se mě ptali na školu, kde studuji. Znamená to, že jí budou o přestupku informovat? Děkuji za pomoc.
Doplňuji:

  • Je mi 18

** Ja nevim, ta skola kam chodim neni moc normalni a bojim se, ze by me mohli treba vyhodit za spatnou reprezentaci skoly nebo neco podobnyho.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3767 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Mohou, ale není to podmínkou. Záleží na tom kolik ti je a co to bylo konkrétně za přestupek.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Alesh

No a co, tak ať informují. Ve škole tě za to trestat nemohou, takže co.
Doplňuji:
Blbost, pokud jsi při přestupku nehanobil školu, nemůžou vůbec nic. Každopádně, kdyby to chtěli nějak řešit a zavolali si tě na kobereček, tak si posypeš hlavu popelem a bude na 99 % klid, uvidíš.

Upravil/a: Alesh

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
knedlik123

Za levicoveho fasismu to tak bylo, ale dnes ? Ze by ?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
klumprt

Není zákonný důvod informovat školu. Na školu se ptali spíš za účelem zjištění vašich osobních poměrů a taky pro zjištění další možnosti případného kontaktu. Osobní poměry jsou důležité pro rozhodnutí o sankci.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kelt

Mohou školu informovat, ale taky nemusí. Kdybys udělal nějaký větší trestný čin, hmotnou škodu, ublížení na zdraví, už by museli upozorňit někoho na té škole, na tvé chování, jednání a pokud bys dostal podmínku, případně bys vyfasoval trest, měl by to tvůj zaměstnavatel vědět. Každopádně jsi studentem školy v průběhu celého školního roku, takže můžeš být kázeňsky stíhán i za to, co jsi udělal mimo prostor školy.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hamon